کد خبر: 9777 A

گزارشی تصویری از حضور رخشان بنی‌اعتماد در جشنواره فیلم ونیز

فوتوکال ایتالیایی برای کارگردان زن ایرانی

فوتوکال ایتالیایی برای کارگردان زن ایرانی

کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی یکی از داوران بخش مسابقه افق‌های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز است.

ایران آرت: جشنواره فیلم ونیز روز چهارشنبه با اولین نمایش جهانی فیلم آمریکایی "کوچک کردن" به کارگردانی الکساندر پین کارگردان آمریکایی شروع شد.

امسال 21 فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل و 20 فیلم در بخش مسابقه افق‌ها برای دریافت جوایز رقابت می‌کنند. "بدون تاریخ، بدون امضا" به کارگردانی وحید جلیلوند و "ناپدید شدن" به کارگردانی علی عسگری دو فیلم ایرانی حاضر در بخش افق‌ها هستند.

رخشان بنی اعتماد کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی یکی از داوران بخش مسابقه افق‌های این دوره جشنواره است. جانی آمیلو کارگردان ایتالیایی ریاست داوران این بخش را به عهده دارد.

امی کانان مان کارگردان آمریکایی، مارک کازینز کارگردان و فیلمنامه نویس ایرلندی-اسکاتلندی، آندره دوپرا فیلمنامه‌نویس و آرشیتکت آرژانتینی، فین تروش کارگردان و فیلمنامه‌نویس بلژیکی و ربکا زلوتوسکی فیلمنامه‌نویس و کارگردان فرانسوی فهرست داوران بخش افق‌های جشنواره ونیز 2017 را کامل می‌کنند.

بنی‌اعتماد و دیگر داوران بخش افق‌ها روز چهارشنبه در مراسم فوتو کال و بعد مراسم فرش قرمز جشنواره شرکت کردند. این بخش با نمایش فیلم ایتالیایی "نیکو، 1988" به کارگردانی سوزانا نیچارلی افتتاح شد. این فیلم درباره خواننده زن محبوبی است که یکی از منابع الهام اندی وارهول بود و با گروه راک ولوت آندرگراند می‌خواند.

 

جشنواره فیلم ونیز رخشان بنی اعتماد علی عسگری وحید جلیلوند فوتوکال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین