کد خبر: 9848 A

دی کاپریو وارد دنیای کمیک بوک می‌شود/ ششمین همکاری با اسکورسیزی

دی کاپریو وارد دنیای کمیک بوک می‌شود/ ششمین همکاری با اسکورسیزی

کمپانی برادران وارنر می‌خواهد لئوناردو دی کاپریو را در نقش جوکر جلوی دوربین ببرد.

ایران آرت: در حالی که مارتین اسکورسیزی به عنوان تهیه کننده فیلم بعدی برادران وارنر انتخاب شده، این استودیو امیدوار است بتواند از این فیلمساز معتبر استفاده کند تا همکار دیرینه خودش یعنی لئوناردو دی کاپریو را وارد دنیای کمیک بوک کند.

وقتی آخر هفته پیش اعلام شد کمپانی برادران وارنر فیلم بعدی خودش را با تمرکز بر شخصیت دشمن اصلی بتمن یعنی جوکر می‌سازد، بسیاری از دیدن نام مارتین اسکورسیزی در میان تهیه کنندگان این فیلم متعجب شدند.

کارگردان ۷۴ ساله که سازنده فیلم‌های تحسین شده‌ای چون «راننده تاکسی» و «سکوت» بوده جالب است که برای نخستین بار جذب فیلمی در دنیای تخیلی کمیک بوک‌ها می‌شود.

اما دلیل دعوت از وی برای پذیرفتن این سمت همچنان نامشخص بود.

اکنون منابع می‌گویند کمپانی برادران وارنر قصد دارند از حضور اسکورسیزی برای مجاب کردن دی کاپریو برای پیوستن به این فیلم و ایفای نقش اصلی آن یعنی جوکر استفاده کنند.

این فیلم را تاد فیلیپس کارگردان «خماری» می‌سازد و ظرفیت این را دارد که تا حد «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» کریستوفر نولان مطرح شود.

تاد فیلیپس فیلمنامه این پروژه را در همراهی با اسکات سیلور که «۸ مایل» را نوشته بود به رشته تحریر درمی‌آورد و همراه مارتین اسکورسیزی تهیه‌کننده آن خواهد بود.

آخرین بار جرد لتو در نقش جوکر در فیلم جنایی «جوخه خودکشی» بازی کرد.

دی کاپریو ۴۲ ساله از پردرآمدترین بازیگران هالیوودی است هرچند تاکنون از بازی در دنباله‌های سنتی هالیوود خودداری کرده است. او تنها با کارگردان‌های درجه یک از جمله جیمز کامرون برای «تایتانیک»، کریستوفر نولان برای «سرآغاز» و آلخاندرو ایناریتو برای «بازگشته از گور» همکاری کرده است.

دی کاپریو و اسکورسیزی سابقه ۵ بار همکاری تحسین شده با هم را دارند که شامل «هوانورد»، «دار و دسته نیویورکی»، «درگذشته»، «شاتر آیلند» و «گرگ وال استریت» می‌شود.

 

لئوناردو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین