کد خبر: 9926 A

جواد هاشمی به تایلند می‌رود

جواد هاشمی به تایلند می‌رود

کارگردان «پیشونی سفید۲» از فیلمبرداری بخشی از این فیلم در جنگل های تایلند خبر داد و گفت فیلمی می‌سازند که برای بچه ها جذاب باشد.

ایران آرت: سیدجواد هاشمی کارگردان سینما Cinema با اشاره به اینکه قسمت دوم فیلم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» به زودی جلوی دوربین می رود، گفت: «پیشونی سفید ۲» هفته آینده در ساری جلوی دوربین می رود و در این قسمت بازیگرانی چون ترلان پروانه، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، امیررضا احمدی، هومن حاجی عبدالهی، امیر غفارمنش، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ارسلان قاسمی، رکسانا وطنخواه و من حضور داریم.

وی ادامه داد: این فیلم از نظر ویژوآل افکت بسیار سنگین است و با توجه به اینکه چندان به انیمیشن اعتقاد ندارم، ویژوآل فیلم نیز به صورت رئال و نزدیک به واقعیت اجرا می شود.

این بازیگر Actor سینما و تلویزیون توضیح داد: قسمت دوم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» نیز مانند قسمت اول کاملا موزیکال است و هفت ترانه برای این فیلم سروده شده که در حال حاضر آماده شده اند تا در صحنه و هنگام فیلمبرداری پلی بک شود.

به گفته وی، «پیشونی سفید ۲» قرار است در ساری، همدان، فومن، تهران و بخش هایی از آن در یکی از شهرهای جنگلی تایلند جلوی دوربین برود.

وی ادامه داد: داستان این فیلم درباره تقابل میان خیر و شر است و به خانواده ها تذکر داده می شود که مراقب باشند شیطان Evil سراغشان نیاید. مساله مهم این است که هدف این فیلم تنها بچه ها نیستند و به خانواده ها هم فکر می کنیم لذا امیدوارم خانواده ها از این فیلم مانند قسمت اول استقبال کنند و برای دیدن آن به سینما بیایند.

این کارگردان با اعلام اینکه یکی از پرهزینه ترین کارهای سینمای کودک را جلوی دوربین می برد، بیان کرد: ما مخاطب کودک را بسیار جدی گرفته ایم و در هیچ کدام از بخش های فیلم کم نخواهیم گذاشت و یک اثر بسیار خوب و متفاوت را جلوی دوربین ببریم.

هاشمی در پایان گفت: «پیشونی سفید ۲» آذر ماه آماده می شود تا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

داستان «پیشونی سفید ۲» در ادامه اتفاقات قسمت اول این فیلم (اختاپوس) روایت می شود. با گذشت پنج سال، پدر و مادر آهوی پیشونی سفید سرانجام بازمی گردند و در این میان داستان دستخوش اتفاقات دیگری می شود.

جواد هاشمی خود تهیه کنندگی «پیشونی سفید ۲» را برعهده گرفته است. سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: جانشین تهیه و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیر برنامه ریزی: یوسف طاهریان، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: بهنام صبوحی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مدیر تولید: ایرج طایفه، مجریان طرح: بهارک رمضانی، مرتضی وطن خواه، طراح لباس: سحر گوران.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

سید جواد هاشمی پیشونی سفید 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین