کد خبر: 20079 A

شایعه استعفای وزیر ارتباطات و حضور نیافتن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب

شایعه استعفای وزیر ارتباطات و حضور نیافتن روحانی در افتتاحیه نمایشگاه کتاب

آذری جهرمی به شایعه استعفایش در پی فیلترینگ تلگرام واکنش نشان داد.

ایران آرت: حضور نیافتن رییس‌جمهور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب و جلسه صبح امروز وی با آذری جهرمی، به شایعه استعفای جهرمی دامن زده است.

به گزارش ایران آرت، صبح امروز قرار بود حسن روحانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شود ولی ایسنا گزارش داد که افتتاحیه نمایشگاه تا دقایقی دیگر بدون حضور روحانی برگزار می‌شود.

در پی این اتفاق، محمدرضا فرنقی‌زاد مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در واکنش به خبر استعفای محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما این خبر را نه تأیید می‌کنیم و نه تکذیب می‌کنیم چون این خبر را هم ما از رسانه‌ها شنیده‌ایم.

او ادامه داد: از صبح امروز به وزیر دسترسی نداریم چون با رئیس جمهوری در جلسه هستند. منتظر هستیم بیایند و صحت خبر را از ایشان جویا شویم.

پس از این جلسه برخی رسانه‌ها مدعی شدند که آذری جهرمی استعفای خود را به طور رسمی تحویل رییس‌جمهور داده است.

با این حال آذری جهرمی پس از جلسه با روحانی در گفتگو با ایسنا گفت: لزوما اعلام نظرات کارشناسی به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده‌ایم. مراجع تصمیم‌گیر نظرات ما را شنیده‌اند و تصمیم گرفته‌اند

وی افزود: در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست و در مورد چالشهای آن نیز نظرات را مستدل و مستند به مراجع مربوطه اعلام کرده‌ایم. شواهد حاکی از بروز مشکلاتی در فیلتر تلگرام  در روسیه نیز هست و ممکن است اینگونه مشکلات در ایران هم رخ دهد. 

گفتنی است؛ خبر مبنی بر استعفای وزیر ارتباطات از ساعتی پیش و بعد از فیلتر شدن تلگرام منتشر شده است.

حسن روحانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آذری جهرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین