کد خبر: 21033 A

نکات ایران‌آرت درباره طعن و کنایه عجیب کیهانی‌ها به یک ویدیو

فتنه برپا می‌کنی، چرا نمی‌رقصی؟!/آیا حرکات موزون خالق «کلیدر»، ناشیانه بود؟/ وقتی روزنامه کیهان دولت‌آبادی را به کلاس رقص می‌فرستد!

فتنه برپا می‌کنی، چرا نمی‌رقصی؟!/آیا حرکات موزون خالق «کلیدر»، ناشیانه بود؟/ وقتی روزنامه کیهان دولت‌آبادی را به کلاس رقص می‌فرستد!

از هفته گذشته در ایران‌آرت بارها به این رویداد پرداخته‌ایم؛ از واکنش دیگران تا حالا که کیهان واکنش نشان داده؛ اما واقعا کیهان چرا انتظار داشته محمود دولت‌آبادی «خوب» برقصد؟

ایران‌آرت: صبح امروز در ایران‌آرت در گزارشی، از واکنش کیهان به رقص محمود دولت‌آبادی داستان‌نویس برجسته ایرانی در حاشیه کنسرت گروه لیان نوشتیم؛ هفته گذشته هم علاوه بر ویدئوی رقص محمود دولت‌آبادی، واکنش لیلی گلستان و احمد طالبی‌نژاد به این اتفاق را در ایران‌آرت خواندید.

از صبح امروز جز ایران‌آرت، رسانه‌های دیگری هم به واکنش کیهان به این رویداد پرداخته‌اند، اما نکته‌ای که مغفول مانده، زاویه جدیدی است که کیهان نسبت به این رویداد اتخاذ کرده است؛ جز این موضع که بدیهی می‌نماید این روزنامه افراط‌گرا با محمود دولت‌آبادی و همه کنش‌هایش زاویه داشته باشد، این‌که کیهان معتقد بوده است، دولت‌آبادی خوب نرقصیده است، کاملا تازه و بدیع است!

یک بار دیگر بخشی از متنی که کیهان در این باره منتشر کرده را با هم بخوانیم: «دولت‌آبادی از مهمانان کنفرانس ضدانقلابی برلین و از حامیان فتنه سال 88 بود. او که روزگاری بازیگر تئاتر بود، دست از تقلا برای دیده شدن در رسانه‌ها بر نمی‌دارد و این بار، تن به حرکاتی سبک سرانه و مبتذل داده است». تا اینجای متن، موضع، برای کیهان بدیهی است اما باقی متن را بخوانید: «وی چند روز قبل در یک کنسرت حضور یافت و دقایقی نیز در حلقه حاضران در این برنامه، به طرزی ناشیانه حرکات موزون اجرا کرد». اگر دقت کنید متوجه شده‌اید که کیهان رقص دولت‌آبادی را «حرکات موزون ناشیانه» و نه «رقص حرفه‌ای» دانسته است! خب لابد انتظار داشته‌اند دست کم نویسنده «کلیدر» اگر هم می‌رقصد درست برقصد! خب، انتظار دارند دیگر از نویسنده‌ بزرگشان. آقای دولت‌آبادی، لطفا اقدام کنید برای ثبت نام در یک کلاس رقص حرفه‌ای بندری! لطفا از سن و سال هم نگویید که می‌دانیم «سن» برای روح جوانِ شما فقط یک عدد است.

 

 

iranart

 

روزنامه کیهان محمود دولت آبادی گروه لیان
نظرات خوانندگان
  • محمد رضایی
    پاسخ

    کیهان غلط کرد.....داعش با کیهان چه فرقی دارد؟

    • کیمیا

      ادبیات خود شما بیشتر شبیه داعش است تا کیهان!!!

      برخی فقط ژست روشنفکری و آزادی بیان و... دارند ولی در باطن، دیکتاتورند و اگر کار کوچکی هم دستشان باشد روحیه استبدادی خود را به نمایش می گذارند!

  • آرش
    پاسخ

    رقص و لهو و لعب در اسلام حرام است.

    چرا شما این نوع سبک زندگی ضداسلامی را ترویج می کنید و به جای انتقاد کردن از کسانی که بی بند وباری را با کتاب و شعر و موسیقی های ضددینی و... ترویج می کنند از آن ها تعریف و تمجید می کنید؟!!

    خلاصه شما مسلمان هستید یا نه؟ در اسلام این مسائل حرام است یا نه؟؟؟


    دقت کنید که معاد و برگشت و آخرتی هم هست...

    چقدر مسخره هم می رقصد!!! به جای رقصیدن در این سن و سال باید فکر آخرتش باشد....

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین