کد خبر: 21716 A

انتشار کتاب‌هایی از همسر اوباما و استفن کینگ

انتشار کتاب‌هایی از همسر اوباما و استفن کینگ

کتاب‌های جذاب جدیدی در ادامه سال 2018 منتشر خواهد شد که بی‌شک خوانندگان مختلفی را جذب خواهد کرد.

ایران آرت: کتاب خاطرات میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ماه نوامبر (آبان) وارد بازار کتاب خواهد شد. اما اوباما تنها نویسنده‌ای نیست که خوانندگان انتظار کتابش را می‌کشند و چند کتاب مهم در ماه سپتامبر نیز (شهریور) وارد بازار کتاب خواهند شد.

به گزارش ایبنا، در ادامه سال 2018 و پیش از تعطیلات کریسمس چند اثر مهم از نویسندگانی چون جان گریشام، استفن کینگ، سالی فیلد، و ریس ویترسپون به دست خوانندگان خواهد رسید.

«شدن» عنوان کتاب خاطرات میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده است. داستان زندگی وی از کودکی و همچنین سال‌های زندگی در کاخ سفید به عنوان یک مادر و همسر رییس‌جمهور در این کتاب روایت شده است. کتابی که چند ماه پیش به دلیل قرارداد 65 میلیون دلاری میشل و باراک با انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» خبرساز شده بود.

در ادامه سال بازیگران هالیوود نیز بیکار ننشسته و در حوزه نشر فعالیت می‌کنند. ریس ویترسپون، بازیگر و تهیه‌کننده سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» کتابی تحت عنوان «چگونه زندگی در جنوب عشق، زندگی، و  بیسکوییت درست کردن را به من آموخت» را منتشر می‌کند. نیک اوفرمن و همسرش مگان مولالی، دو بازیگر هالیوودی دیگر نیز داستان عشق خود را در کتابی تحت عنوان «قشنگ‌ترین داستان عاشقانه‌ای که تاکنون خوانده‌اید» به دست علاقه‌مندان می‌رسانند.

علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی نیز خبرهای خوبی در ماه‌های آینده می‌شنوند. جان گریشام با داستان جنایی جدید تحت عنوان «حساب و کتاب» به باز کتاب می‌آید و داستان قتلی دیگر را روایت می‌کند. مایکل کانلی، دیگر نویسنده آمریکایی داستان‌های جنایی با داستان «شب تاریک مقدس» و لوئیس پنی با داستان «قلمرو نابینایان» در ماه اکتبر (مهر) میهمان خانه‌های علاقه‌مندان به آثار جنایی خواهند بود.

استفن کینگ هم که این هفته با داستان جدیدش، «بیگانه» در صدر پرفروش‌های مجلات مختلف قرار گرفته است در ماه اکتبر با داستانی جدید به استقبال خوانندگانش می‌رود. «ارتفاع»، عنوان جدید داستان کینگ درباره مردی است که به شکلی عجیب در حال کاهش وزن است.

نیکولاس اسپارکز، نویسنده محبوب داستان‌های عاشقانه‌ای چون «دفترچه»، «انتخاب»، و «من را ببین» با داستان عاشقانه جدیدی به بازار کتاب می‌آید. «هر نفس» نام کتاب جدید اسپارکز است و داستان صندوق پستی را روایت می‌کند که در کنار ساحلی متروک باقی مانده است و عابران نامه‌های زیادی در آن قرار داده‌اند.

آثار سیاسی نیز در ادامه سال 2018 حضور پررنگی خواهند داشت. برنی سندرز، سناتور آمریکایی و کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری کتابی تحت عنوان «از اینجا به کجا می‌رویم» وارد بازار کتاب خواهد کرد. دوریس گودوین، مورخ سیاسی نیز کتابی تحت عنوان «رهبری در دوران آشفته» را منتشر خواهد کرد و درباره مشکلات دوره آبراهام لینکلن، تئودور روزوولت، و فرنکلین روزوولت سخن می‌گوید.

میشل اوباما استفن کینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین