کد خبر: 22550 A

آثار استفن کینگ تصویری شدند

آثار استفن کینگ تصویری شدند

"برج تاریکِ" نگاشته شده توسط استفن کینگ توسط جا لی و ریچارد ایزانو تصویرنگاری شده است.

ایران آرت: قرار است چند داستان تصویری بر اساس داستان «برج تاریک» نوشته استفن کینگ در ماه آگوست (مرداد) وارد بازار شود.

به گزارش ایبنا، این مجموعه فانتزیِ کینگ در آغاز در هفت مجموعه مختلف و بین سال‌های 1982 تا 2004 منتشر شده بود و در سال 2007 اقتباسی انیمیشنی توسط کمپانی مارول کامیک بر اساس آن تولید شد.

حالا و پس از ده سال حق انتشار این آثار توسط گالری 13 که زیرمجموعه انتشارات «سیمون و شوستر» است خریداری شده است و قرار است داستان‌های مختلف کینگ در ده جلد جداگانه منتشر شود.

«برج تاریکِ» نگاشته شده توسط استفن کینگ توسط جا لی و ریچارد ایزانو تصویرنگاری شده است و اولین مجموعه در تاریخ چهاردهم آگوست وارد بازار می‌شود و پس از آن هر دو هفته یک داستان منتشر می‌شود.

در سال 2017 فیلمی از داستان «برج تاریکی» با بازی ادریس البا و متیو مکانهی تولید شد و انتشار دوباره این کتاب پی از تولید فیلم برای بسیاری از خوانندگان جذاب خواهد بود.

استفن کینگ 71 ساله، تا به امروز نزدیک به 200 اثر منتشر کرده که بسیاری از آنها به اقتباس سینمایی و تلویزیونی تبدیل شده‌اند. او در موسسه خیریه به نام هَون، از نویسندگان و هنرمندانی که از گرفتاری‌هایی مختلف رنج می‌برند، حمایت می‌‌کند و مدافع آزادی بیان در توییتر و هر جای دیگر است. این نویسنده مطرح یکی از مخالفان شدید دونالد ترامپ است و انتقادهای وی باعث شده رئیس جمهور آمریکا او را از شبکه‌های اجتماعی‌اش بلاک کند.

کینگ بیشتر به خاطر انتشار داستان‌های ترسناک شهرت دارد. از برخی آثار این نویسنده می‌توان به «این»، «درخشش» و «ایستادگی» اشاره کرد. وی داستان‌هایی می‌نویسد که در سراسر جهان محبوب بوده و سالیانه درآمدی حدود 17 میلیون دلار را برای او به همراه می‌آورد.

استفن کینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین