کد خبر: 23093 A

گزارش ایران‌آرت از ماجراهای مائده هژبری که پخش اعترافش، واکنش‌های بسیاری برانگیخت

این ویدیوها را ببینید: گفت‌وگو با دختر رقصنده‌ای که دستگیر شد

این ویدیوها را ببینید: گفت‌وگو با دختر رقصنده‌ای که دستگیر شد

پیگیری‌های ایران‌آرت درباره سابقه مائده هژبری نشان می‌دهد که او دو سال پیش، عضو گروهی به نام «پابرجا» بوده است

ایران‌آرت: حاشیه‌های بازداشت دختران رقصنده اینستاگرامی همچنان ادامه دارد؛ ماجرایی که به پخش ویدیویی به نام اعتراف «مائده هژبری»، دختر هفده ساله‌ای که یکی از این رقصنده‌هاست در تلویزیون انجامید. پخش این اعترافات، واکنش‌های منفی بسیاری را در بین هنرمندان و مسوولانی چون نماینده‌های مجلس مثل محمود صادقی، و حسام آشنا مشاور رییس‌جمهور و حتی برخی روحانیون چون حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل میبدی به همراه داشت.

به گزارش ایران‌آرت، مائده هژبری دختر هفدهساله‌ای است که تصاویر رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت و حالا ظاهراً به قرار وثیقه آزاد شده است. بسیاری از کسانی که به پخش اعتراف‌های او از سیمای جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داده‌اند، فارغ از این‌که این نوجوان قوانین رسمی را در انتشار ویدیوهایی از رقص‌هایش زیر پا گذاشته، نفس پخش اعتراف از او را در تلویزیون محکوم کرده‌اند و آن‌طور که گفته‌اند، دستگیری هژبری و پخش اعتراف‌های او، در شرایطی که در هفته‌های اخیر هیچ‌یک از اخلال‌گران بازار ارز و خودرو و طلا برای اعتراف به اعمال مجرمانه‌شان، میهمان صداوسیما نشده‌اند، اشتباه استراتژیک بوده است.

فارغ از این ماجراها، پیگیری‌های ایران‌آرت درباره سابقه مائده هژبری نشان می‌دهد که او دو سال پیش، عضو گروهی به نام «پابرجا» بوده است؛ گروهی در رابطه با پارکور ورزش‌های خیابانی مبتنی بر هیجان. این گروه ظاهراً در کرج شکل گرفته بوده و مائده، تنها عضو دختر آن بوده است.

مائده

جالب این‌که او در قالب این گروه، یک‌بار آذرماه سال 1395، با برنامه تاپ‌تن مجله ویدیویی آپارات و بار دیگر بهمن‌ماه همان سال با برنامه «بازی‌شو»ی همین رسانه به عنوان نماینده گروه پابرجا که به سرپرستی سروش پارسا مدیریت می‌شد به گفت‌وگو نشسته است. در این روزها که مائده هژبری و ماجراهای مربوط به او حتی ترند اول جهانی در توییتر هم شده است، چندان اشاره‌ای به این سابقه نشده است.

 این دو گفت‌وگو و گزارش تصویری را در ایران‌آرت ببینید.

 

iranart

 

رقص شاخ اینستاگرام مائده هژبری دختر رقصنده دستگیری مائده هژبری اعتراف مائده هژبری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین