کد خبر: 26285 A

اتهام قتل به ستاره فوتبال / ماجرای عجیبی که پرفروش شد

اتهام قتل به ستاره فوتبال / ماجرای عجیبی که پرفروش شد

رمان جدید جیمز پترسون درباره اتهام یک فوتبالیست به قتل در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ایران آرت: مجله نیویورک‌تایمز هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته سوم سپتامبر خواهیم داشت.

به گزارش ایبنا، «داور شماره سوم» نوشته جیمز پترسون و همکاری نانسی آلن در هفته نخست انتشار موفق شده است درصدر پرفروش‌ها قرار گیرد. روبی بوزارث عضوی از هیئت منصفه دادگاهِ ستاره فوتبال است. قتلی رخ داده که بازیکن فوتبال در مظان اتهام قرار دارد اما بوزارث متهمی دیگر را می‌یابد که می‌تواند با اثبات اتهامش فوتبالیست معروف را از حبس ابد نجات دهد.

«ستمگران در سایه» نوشته کلیو کاسلر و بوید موریسون دیگرکتاب جدیدی است که این هفته به فهرست پرفروش‌ها راه یافت و در جایگاه دوم قرار گرفته است. دو هزار سال پیش امپراطوری در شرق گروهی از مردم به نان «9 مرد ناشناس» را برای دانش بیش از حدی که کسب کردند و توان تغییر تاریخچه بشریت را داشت متهم کرد. حالا و پس از 20 قرن نوادگان دو گروه از این نُه مرد با هم می‌جنگند. هر دو گروه معتقدند تلاش می‌کنند دنیا را نجات دهند اما یکی از این دو از هر روشی برای رسیدن به هدفش استفاده می‌کند. کابرلیو و گروهش در پی آن هستند تا از اقدامات این دو گروه جلوگیری کنند تا سیاره زمین را نجات دهند.

«اهرم مرگ» نوشته جی. دی. راب داستانی جنایی است که در هفته نخست انتشار به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافته است و حالا در هفته دوم انتشار در رده سوم قرار دارد. پُل روگان برای حمایت از خانواده‌اش بُمبی در دفترش کار می‌گذارد و یازده نفر را به قتل می‌رساند. پُل شوهر و پدری مهربان است اما چه اتفاقی رخ می‌دهد که دست به کاری چنین خطرناک و تروریستی می‌زند؟ کمی بعد در داستان متوجه می‌شویم که پل تحت فشار قرار گرفته است تا بین مرگ خانواده‌اش و آن یازده نفر یکی را انتخاب کند.

«جای پای پدرش» نوشته دنیل استیل نیز در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته است و این هفته در جایگاه چهارم قرار گرفته است. داستان دو پسر بازمانده از هولوکاست در جنگ جهانی دوم که تلاش می‌کنند زندگی عادی داشته باشند. ازدواج می‌کنند و صاحب فرزند می‌شوند اما جنگ و اتفاقات تلخش همچنان بر زندگی آنان سایه انداخته است.

«درِ ممنوعه» نوشته دین کُنتز نیز در اولین هفته انتشار در میان پرفروش‌ها قرار گرفته است و در جایگاه پنجم قرار دارد. جین هاوک، افسر سابق اف بی آی باید جلوی اعمال گروهی مخفی را که از تکنولوژی کنترل ذهن بهره می‌گیرند بگیرد و در این راه با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود.

نیویورک تایمز نویسنده جیمز پترسون کلیو کاسلر جی.دی راب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین