کد خبر: 26338 A

علت تاخیر در انتشار کتاب نویسنده "بازی تاج و تخت"

علت تاخیر در انتشار کتاب نویسنده "بازی تاج و تخت"

جرج آر آر مارتین اعلام کرد پیچیده بودن داستان "بادهای زمستانی" دلیل تاخیر در انتشار این کتاب است.

ایران آرت: نام جورج مارتین، نویسنده 70 ساله انگلیسی در سال‌های اخیر بارها شنیده شده است. سریال «بازی تاج و تخت» با اقتباس از مجموعه داستان «ترانه آتش و یخ» سبب شد محبوبیت نویسنده انگلیسی در میان مردم و اقبال خوانندگان به کتاب‌هایش افزایش یابد.

مارتین در سال 2011 در فهرست 100 فرد تأثیرگذار سال برگزیده شد و هر سال اقتباس تلویزیونی از کتابش برنده جوایز متعددی در مراسم «اِمی» می‌شود. این در حالی است که نویسندگان سریال پا را فراتر از کتاب گذاشتند و از آنجا که مارتین مجموعه جدید را منتشر نمی‌کند دست به کار شدند و ادامه سریال را نوشتند.

به گزارش ایبنا، در مراسم اِمی امسال از مارتین پرسیدند چرا کتاب بعدی این مجموعه را منتشر نمی‌کند و او در پاسخ گفت: «کتاب جدید که «بادهای زمستانی» نام دارد در راه است و به دلیل پیچیدگی داستان و جزئیات بیش از حد تاکنون به طول انجامیده است. در حال حاضر در حال نوشتن کتاب جدید هستم و ای کاش چهار سال پیش این کار را انجام داده بودم اما سرعتم کند است و داستان هم خیلی پیچیده است.»

فیلم‌برداری آخرین فصل از سریال «بازی تاج و تحت» چندی پیش به پایان رسید و مارتین بر خلاف همیشه در صحنه‌های فیلم‌برداری حضور نیافت تا کار نوشتن کتاب جدید را به اتمام برساند: «رفتن بر سر صحنه جذابیت زیادی دارد اما کار خاصی نمی‌کنم و تصمیم گرفتم در خانه بمانم و به کرواسی، اسپانیا، بلفاست، و ایرلند شمالی نروم زیرا خوانندگان توقع دو کتاب دیگر از این مجموعه را از من دارند.»

باید منتظر ماند و دید با پایان نگارش فیلم‌نامه برای «بازی تاج و تخت» انتظار تماشاگران به پایان می‌رسد و می‌توانند سال آینده میلادی و همزمان با پخش فصل جدید سریال «بادهای زمستانی» را بخوانند یا خیر!

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین ترانه آتش و یخ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین