کد خبر: 26676 A

نویسنده افغان و خالق "هری پاتر" در صدر پرفروش‌ها

نویسنده افغان و خالق "هری پاتر" در صدر پرفروش‌ها

«عابد دریا» نوشته خالد حسینی و «سفید کشنده» نوشته جی. کی. رولینگ به فهرست پرفروش‌های آمریکا راه یافتند.

ایران آرت: مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر کرد که در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی هفته چهارم سپتامبر خواهیم داشت.

به گزارش ایبنا، «سفید کشنده» نوشته جی. کی. رولینگ با نام مستعار روبرت گالبریث در هفته نخست انتشار در صدر پرفروش‌ها قرار گرفت. چهارمین داستان از مجموعه «کورمون استرایک» که پس از «هری پاتر» با نام مستعار نویسنده منتشر شد تا تحت تأثیر محبوبیت «هری پاتر» قرار نگیرد. در این داستان هم کاراگاه استرایک به همراه همکارانش در حال حل کردن ماجرایی جنایی هستند.

«داور شماره سوم» نوشته جیمز پترسون و همکاری نانسی آلن در هفته نخست انتشار موفق شده است درصدر پرفروش‌ها قرار گیرد اما این هفته در جایگاه دوم قرار دارد. روبی بوزارث عضوی از هیئت منصفه دادگاهِ ستاره فوتبال است. قتلی رخ داده که بازیکن فوتبال در مظان اتهام قرار دارد اما بوزارث متهمی دیگر را می‌یابد که می‌تواند با اثبات اتهامش فوتبالیست معروف را از حبس ابد نجات دهد.

«تغییر زمان» نوشته دبرا هارکنس در هفته نخست انتشار در جایگاه سوم قرار گرفت. داستان خون‌آشامی که تلاش می‌کند با نیمه گمشده‌اش زندگی را به شکلی متفاوت از قبل تجربه کند اما گذشته این دو را رها نمی‌کند.

«عابد دریا» نوشته خالد حسینی، نویسنده افغان ساکن ایالات متحده در هفته نخست انتشار موفق شد به جایگاه چهارم پرفروش‌ها برسد. پدری اهل سوریه از زندگی خود و پسرش قبل از پناهندگی صحبت می‌کند. «عابد دریا» با الهام از داستان آلن کردی، پسرک سوری، که چند سال پیش جنازه‌اش در ساحل ترکیه یافت شد، نوشته شده است و از دردهای پناهندگان و اجبارشان برای ترک وطن سخن می‌گوید.

«ستمگران در سایه» نوشته کلیو کاسلر و بوید موریسون پس از گذشت دو هفته از انتشارش در جایگاه پنجم قرار گرفته است. دو هزار سال پیش امپراطوری در شرق گروهی از مردم به نان «9 مرد ناشناس» را برای دانش بیش از حدی که کسب کردند و توان تغییر تاریخچه بشریت را داشت متهم کرد. حالا و پس از 20 قرن نوادگان دو گروه از این نُه مرد با هم می‌جنگند. هر دو گروه معتقدند تلاش می‌کنند دنیا را نجات دهند اما یکی از این دو از هر روشی برای رسیدن به هدفش استفاده می‌کند. کابرلیو و گروهش در پی آن هستند تا از اقدامات این دو گروه جلوگیری کنند تا سیاره زمین را نجات دهند.

جی کی رولینگ خالد حسینی سفید کشنده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین