کد خبر: 31092 A

«آوازی برای مردگان» بر صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانویه

«آوازی برای مردگان» بر صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانویه

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته داستان جنایی «آوازی برای مردگان»، که درباره قاتلی بی‌رحم است، در میان پرفروش‌ها قرار گرفته است و «آلکس کراس» نوشته جیمز پترسون را از میان پنج رتبه نخست پرفروش‌ها کنار زد.

ایران آرت: مجله «نیویورک‌تایمز» هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی هفته دوم ژانویه خواهیم داشت.

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز 18 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد اما این هفته موفق شد داستان «فرضیِ» گریشام را از صدر کنار بزند و در جایگاه نخست قرار بگیرد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

«اشعاری برای مردگان» نوشته داگلاس پرتسون و لینکلن چایلد در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گیرد و داستان «آلکس کراسِ» جیمز پترسون را از فهرست پنج کتاب نخست حذف کند. داستان دو کاراگاه خصوصی که در پی یافتن قاتلی هستند که قلب قربانیانش را از بدن بیرون می‌آورد و هر بار دست‌نوشته‌ای در صحنه قتل به جا می‌گذارد.

به گزارش ایبنا، «فرضی» نام آخرین کتاب جان گریشام است که پس از 11 هفته از انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. داستان جنایی دیگر از نویسنده آمریکایی که مثل دیگر آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. سربازی به جا مانده از جنگ جهانی دوم به نام پیت یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود، لباس‌هایش را می‌پوشد، وارد کلیسایی می‌شود، و پدر روحانی را به به قتل می‌رساند! و در جواب قاضی، وکیل، و اطرافیانش اعلام می‌کند «حرفی برای گفتن ندارم!» پیت از مرگ نمی‌ترسد و دوست دارد انگیزه‌هایش از انجام این کار را با خود به گور ببرد. آمازون و مجلات مختلف دیگر اثر جدید گریشام را شاهکار خواندند و معتقدند نویسنده آمریکایی بیشتر از داستان‌های دیگرش برتری خود را در به کار بردن «تعلیق» نشان داده است.

«آتش و خون» نوشته جورج مارتین در هفته نخست انتشار در صدر پرفروش‌های نیویورک‌‎تایمز قرار داست و حالا پس از 7 هفته در رده چهارم قرار دارد. دنریس تارگارین یکی از شخصیت‌های محبوب «بازی تاج و تخت» است اما در طول همه مجلدهای این مجموعه به زندگی او و خانواده‌اش در گذشته فقط اشاره می‌کند اما مارتین در کتاب جدیدش جزئیات دقیقی درباره خاندان تارگارین نوشته است. شخصیت دنریس در «بازی تاج و تخت» طرفداران زیادی دارد بنابراین پیش‌بینی می‌شود استقبال از این کتاب در سال‌های آینده افزایش یابد.

«هر نفس» نوشته نیکولاس اسپارکز پس از گذشت 12 هفته از انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌ها قرار دارد. هوپ آندرسون و ترو والز در شهری ساحلی با هم آشنا می‌شوند. هر یک وظایفی در زندگی شخصی دارند که سبب می‌شود وقت فکر کردن به خود را از دست بدهند. در نهایت این دو تصمیم می‌گیرند شادی خود را فدای مصلحت‌های خانوادگی نکنند.

 

نیویورک تایمز جان گریشام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین