کد خبر: 33020 A

دلیا اونز به صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بازگشت / "بازی تاج و تخت" آفریقایی در رده دوم

دلیا اونز به صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بازگشت / "بازی تاج و تخت" آفریقایی در رده دوم

مجله نیویورک‌تایمز هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر می‌کند.

ایران آرت: مجله "نیویورک‌تایمز" به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" بار دیگر به صدر بازگشت و "پلنگ سیاه، گرگ قرمز" نوشته مارلون جیمز، نویسنده‌یِ جامائیکایی، که در سال 2015 برنده جایزه بوکر هم شد، در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش ایبنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دِلیا اُوِنز 24 هفته است در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و این هفته بار دیگر در جایگاه نخست پرفروش‌ها قرار گرفت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.

"پلنگ سیاه، گرگ قرمز" نوشته مارلون جیمز نیز در هفته نخست انتشار در جایگاه چهارم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرد اما این هفته با دو پله صعود در جایگاه دوم است. داستانی که از آن با عنوان "بازی تاج و تختِ" آفریقایی نام برده می‌شود داستانِ جدیدِ برنده بوکر 2015 است. داستانی فانتزی که در آن تراکر، شخصیت اصلی در تلاش است پسرک گمشده‌ای را بیابد.

"ارتباطات در مرگ" نوشته جی. دی. راب دو هفته است که در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. وقتی لایل پیکرینگ بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر از دنیا می‌رود همه فکر می‌کند مرگش تصادفی بوده است اما خواهرش خوب می‌داند که چنین نیست. لایل به قتل رسیده است و ستوان ایو دالاس در تلاش است راز قتلِ لایل را بیابد.

"دختر ناشناس" نوشته گریر هندریک و سارا پکانن پس از گذشت 6 هفته از انتشار در جایگاه چهارم قرار گرفت. جسیکا فاریس، شخصیت اصلی داستان به سراغ روانشناسی به نام دکتر شیلدز می‌رود و در جلسات دونفره رازهای زندگی خود را برملا می‌کند.

"بیمار ساکت" نوشته آلکس میشائیلایدز در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه نخست قرار بگیرد و به برتری 23 هفته‌ای "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" پایان دهد اما این هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. تیو فایبر نگاهی به ماجراهای نقاشی مشهور دارد که پس از شلیک کردن به همسرش سکوت می‌کند و دیگر صحبت نمی‌کند.

نیویورک تایمز نویسنده بازی تاج و تخت دلیا اونز مارلون جیمز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند پلنگ سیاه، گرگ قرمز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین