کد خبر: 33888 A

همسر رییس‌جمهور سابق در میان پرفروش‌های تاریخ معاصر

همسر رییس‌جمهور سابق در میان پرفروش‌های تاریخ معاصر

فروش جهانی کتاب خاطرات میشل اوباما از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت تا این کتاب به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زندگینامه تاریخ معاصر تبدیل شود.

ایران آرت: کتاب زندگینامه میشل اوباما همسر رییس‌جمهور سابق آمریکا با عنوان «میشل اوباما شدن» به ۳۱ زبان منتشر شده و تا کنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است. 

البته کتاب میشل اوباما برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین کتاب زندگینامه مسیر دراز و دشواری پیش رو دارد. عنوان پرفروش‌ترین کتاب زندگینامه در دوران معاصر را کتاب خاطرات آن فرانک در اختیار دارد که به ۶۵ زبان ترجمه شد و تا کنون بیش از ۳۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. 

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گاردین، یکی از شیوه‌های اوباما برای معرفی کتابش حضور در تورهای تبلیغاتی است که طرفداران زیادی دارد. برای نمونه بلیت‌های تور تبلیغاتی قبلی او در انگلستان در چند دقیقه فروخته شد و برنامه‌ بعدی او در این کشور در این سالن ۲۰ هزار نفری برگزار می‌شود که بیشتر ویژه برگزاری کنسرت خوانندگان پاپ پرطرفدار است. 

پیش از انتشار کتاب خاطرات میشل اوباما مشخص بود که فروش آن خوب خواهد بود و انتشارات پنگوئن برای خرید امتیاز انتشار آن ۶۵ میلیون دلار پرداخت کرد. 

 

میشل اوباما میشل اوباما شدن خاطرات میشل اوباما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین