کد خبر: 35714 A

خاطرات جیمز کامرون پرفروش می‌شود؟

خاطرات جیمز کامرون پرفروش می‌شود؟

خاطرات نخست وزیر سابق 19 سپتامبر سال جاری وارد بازار کتاب انگلیس می‌شود.

ایران آرت: کتاب خاطرات دیوید کامرون نخست وزیر سابق بریتانیا که توسط خودش نوشته شده است با عنوان "برای ثبت" قرار است تابستان امسال در ماه سپتامبر از سوی انتشارات هارپرکالینز وارد بازار شود. کالینز گفته است بخشی از درآمد این کتاب به امور خیریه اختصاص خواهد یافت.

خبرگزاری اینبا نوشت؛ به گفته انتشارات هارپرکالینز خاطرات نخست وزیر سابق 19 سپتامبر سال جاری وارد بازار کتاب انگلیس می‌شود. این تاریخ 10 روز قبل از کنفرانس سالانه حزب محافظه‌کار و یک ماه قبل از برگزیت است. کتاب 24 سپتامبر توسط هارپرکالینز آمریکا وارد بازار کتاب این کشور خواهد شد.

مسئولان انتشارات هارپرکالینز می‌گویند کتاب در فرمت‌های مختلف چاپی منتشر خواهد شد و علاوه بر آن نسخه‌های الکترونیک و صوتی کتاب نیز به طور همزمان در بازار بریتانیا و آمریکا توزیع می‌شود.

بخش عمده‌ای از سهم درآمد دیوید کامرون به موسسات خیریه فعال در امور کودکان معلول، بیماران آلزایمری و نیروهای بازنشسته ارتش اختصاص خواهد یافت.

کامرون در این کتاب درباره سیاست‌های دولتش برای رشد و توسعه اقتصادی بریتانیا و اصلاحات در زمینه آموزش و رفاه را توضیح داده است. در کتاب خاطرات نخست وزیر سابق درباره تحولات جهان مثل بهار عربی، ظهور داعش، حمله به اوکراین، جنگ لیبی، عراق و سوریه نیز شرح داده شده است.

ماه گذشته انتشارات هارپرکالینز تاریخ انتشار کتاب را در پاییز اعلام کرده بود.

گفته می‌شود دیوید کامرون کتاب زندگینامه‌اش را 800 هزار پوند به انتشارات کالینز فروخته و قول داده است که هنگام نوشتن صداقت داشته باشد. قرارداد این کتاب کمی پس از آن که کامرون از رقابت با ترزا می کنار رفت بسته شد.
کامرون قبلاً به صورت ضمنی به ترزا می قول داده بود که کتاب خاطراتش پس از مشخص شدن تکلیف خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا منتشر خواهد شد ولی حالا ظاهراً یک ماه قبل از تاریخ اعلام شده وارد بازار کتاب می‌شود.

 

دیوید کامرون نویسنده کتاب خاطرات سیاستمدار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین