کد خبر: 37353 A

پایان ۴۲ هفته صدرنشینی دلیا اونز/ رمان جدید الین طوفانی شروع کرد

پایان ۴۲ هفته صدرنشینی دلیا اونز/ رمان جدید الین طوفانی شروع کرد

رمان جدید الین هیلدربرند که اولین اثر تاریخی او نیز محسوب می‌شود به صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز رسید.

ایران آرت: رمان جدید "الین هیلدربرند" توانست در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز درحالی صدرنشین شود که این جایگاه برای مدت طولانی به "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" تعلق داشت.

به گزارش ایسنا، "الین هیلدربرند" نویسنده آمریکایی است که داستان اغلب رمان‌هایش در جزیره "نانتاکت" جایی که او به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند، رخ می‌دهد. رمان جدید این نویسنده که اولین اثر تاریخی او نیز محسوب می‌شود با عنوان "تابستان سال ۱۹۶۹" به چاپ رسیده است. "هیلدربرند" در این رمان داستان چهار خواهر و برادر را که زندگی‌شان برای همیشه در تعطیلات تابستان سال ۱۹۶۹ تغییر می‌کند، روایت می‌کند.

اما با ورود رمان جدید "هیلدربرند"، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می خوانند" نوشته "دلیا اونز" که به مدت ۴۲ هفته در  فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت و برای مدت طولانی جایگاه اول را از آن خود کرده بود،‌ با یک رتبه نزول در جایگاه دوم قرار گرفت. این کتاب که به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جایزه "ادگار الن پو" سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود، داستان روابط انسانی و عشق و تقلای یک زن تنها برای زنده ماندن را روایت می‌کند.

 از دیگر آثار فهرست جدید این هفته می‌توان به رمان جنایی "حل‌نشده" نوشته "جیمز پترسون" و "دیوید الیس" اشاره کرد. این رمان با سقوط به جایگاه چهارم لیست در هفته‌ سوم حضورش،‌ جای خود را به رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" داد.

 همچنین "خانم همه چیز" رمان جدید "جنیفر وینر" که هفته گذشته در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز قرار داشت،‌ این‌بار در رتبه پنجم این لیست دیده می‌شود.

 

نویسنده دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند الین هیلدربرند تابستان 1969
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین