کد خبر: 37601 A

6 کتاب برتر ماه جولای به انتخاب مجله تایم

6 کتاب برتر ماه جولای به انتخاب مجله تایم

مجله تایم در اقدامی جالب 6 کتاب پیشنهادی خود در ماه جولای را برای خوانندگان معرفی کرده است.

ایران آرت: بهترین رمان‌های ماه جولای در سرگرم کردن خوانندگان موفقیت زیادی دارند. نام نویسندگان چون کولسون وایتهد در کنار نویسندگانی کتاب‌اولی چون روشیکا تومار قرار گرفته است.

به گزارش ایبنا، 6 کتاب پیشنهادی مجله تایم برای ماه جولای به شرح زیر است:

"نیاز" نوشته هلن فیلیپز

زنی به نام مولی به همراه دو فرزندانش در خانه است که صدای دزدی را می‌شنود و با خود می‌اندیشد که آیا واقعا فردی غریبه وارد خانه شده است یا این صدا ساخته ذهن خسته و پراسترس خودش است. "نیاز" سفری پیچیده برای آزمایش همه چیزهایی است که درباره مادر، همسر، و زن بودن می‌دانید.

"دعایی برای مسافران" نوشته روشیکا تومار

کِیل لامبِرت قبل از دوباره ارتباط برقرار کردن با دوست دوران مدرسه‌اش، پِنی خیلی تنها و گوشه‌گیر بود. این دو با هم در رستورانی پیشخدمت می‌شوند و رابطه‌ای دوستانه دارند که ناگهان اتفاقی وحشتناک رویای خوش‌شان را نابود می‌کند. پِنی ناپدید می‌شود و کِیل تصمیم می‌گرد او را پیدا کند و در این راه رازهای زیادی را درباره آدم‌های شهر کشف می‌کند.

"کِلاب شام" نوشته لارا ویلیامز

روبرتا احساس می‌کند گیر افتاده است. از شغلش راضی نیست. دوست دارد آشپز شود اما به دنبال رویاهایش نمی‌رود. سپس با استیو آشنا می‌شود و هر دو تلاش می‌کنند فضایی امن برای یکدیگر ایجاد کنند. نویسنده تلاش می‌کند ارتباط زنان با نیازهای عمیق‌شان را کشف و بررسی کند.

"کاستالگر" نوشته کورتنی مائوم

لارا کالوِی دختر پانزده ساله‌ای است که دوست دارد مادرش به او توجه کند. داستان در سال 1937 رخ می‌دهد و مادر و دختر اروپای دوره جنگ جهانی دوم را ترک کرده‌اند و در کاستالگر در نزدیکی اقیانوس آرام سکونت می‌کنند. مادر لارا کلکسیونر آثار هنری است و در خانه جدیدش میزبان گروهی از نقاشان سوررئال است. در این میان مادر و دختری به خانه‌شان می‌آیند و نویسنده با نشان دادن رابطه خوب دو تازه‌وارد از قدرتی که یک مادر بر روی دخترش دارد پرده برمی‌دارد.

"پسر پنج سنتی" نوشته کولوسن وایتهد

وایتهد، نویسنده آمریکایی-جامائیکایی برنده جایزه پولیتزر در جدیدترین داستانش به سراغ آمریکای دوره قانون "کرو" می‌رود که از حضور سیاه‌پوستان در مناطق و مکان‌های مختلف جلوگیری می‌کرد. "پسر پنج سنتی" بر اساس داستانی واقعی در فلوریدا روایت می‌شود و چهره زشت آمریکا در دوره نژادپرستی را بار دیگر نمایان می‌کند.

"سخن از تابستان" نوشته کالیشا بوکانان

رمانی دیگر درباره زندگی سخت سیاه‌پوستان در دوره نژادپرستی که این بار زندگی دخترکی به نام آتِم را روایت می‌کند که خواهرش گم شده است و مسئولین شهر هیچ اهمیتی به پیدا کردنش نمی‌دهند.

 

کتاب مجله تایم نویسنده نویسنده مشهور هلن فیلیپز روشیکا تومار لارا ویلیامز کولوسن وایتهد کالیسا بوکانان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین