کد خبر: 37838 A

نویسنده‌ای که چهل سال پیش دوران ترامپ را پیش‌بینی کرده بود

نویسنده‌ای که چهل سال پیش دوران ترامپ را پیش‌بینی کرده بود

نویسنده شناخته‌شده ژانر وحشت معتقد است زندگی تحت مدیریت رئیس‌جمهور کنونی آمریکا ترسناک‌تر از داستان‌های او است.

ایران آرت: استفن کینگ، نویسنده آثار ژانر وحشت 40 سال پیش ظهور فردی با خصوصیات دونالد ترامپ را پیش‌بینی کرده بود اما در مصاحبه‌ای جدید با "دیس نیوز" اعلام کرد حقیقت خیلی ترسناک‌تر از تصور من است.

در این مصاحبه از کینگ پرسیدند آیا دوره دونالد ترامپ از داستانم‌های شما ترسناک‌تر است؟ و نویسنده داستان "درخشش" و "آن" در پاسخ گفت: "جواب این سؤال کوتاه است: بله. معتقدم دوره ترامپ از داستان‌های من ترسناک‌تر است."

به گزارش ایبنا به نقل از هیل، کینگ ادعا می‌کند به قدرت رسیدن ترامپ را 40 سال پیش در کتاب "منطقه مرده" پیش‌بینی کرده است: "متقاعد شده بودم که سیاستمداری به قدرت می‌رسد که عادی نیست و حاضر است هر حرفی را به زبان بیاورد تا نظر آمریکایی‌ها را جلب و تخیل‌شان را نابود کند."

یکی از شخصیت‌های اصلی داستان "منطقه مرده" تاجری بدون ترس به نام گرگ استیلسان است که سیاستمدار می‌شود. کینگ می‌گوید شخصیت اصلی کتاب "منطقه مرده" به بیان سخنان احمقانه‌ای معروف است که هیچ‌کس باورش ندارد یا حداقل فکر می‌کردیم باور ندارند.

در "منطقه مرده" رسانه‌ها به کمپین استیلسان شک دارند اما کمی بعدتر خشونت در خیابان‌ها به راه می‌افتد: "وقتی گرگ وارد سیاست می‌شود گروهی دوچرخه‌سوار را با خودش همراه می‌کند تا از او حمایت کنند و با مخالفانش برخورد کنند."

ماه مارس گذشته دونالد ترامپ هم متهم به خشونت شد زیرا گفته بود اگر حامیانش در نیروی پلیس، نیروهای نظامی، و گروه دوچرخه‌سواران عصبانی شوند برای همه بد می‌شود!

ماه سپتامبر گذشته هم در میانه کمپین انتخاباتی جاش هاولی، نماینده میسوری در سنای آمریکا اعلام کرد مخالفانش خوش‌شانس هستند که "ما صلح را دوست داریم!"

کینگ می‌گوید: "هنگام نوشتن "منطقه مرده" نگران بودم که آدمی مثل گرگ استیلسان به قدرت برسد، رئیس‌جمهور آمریکا شود، و جنگ جهانی سوم را آغاز کند. دوست نداشتم چنین آدمی را در صحنه سیاست ایالات ببینم اما الان گرگ استیلسانی در کاخ سفید زندگی می‌کند."

کینگ یکی از منتقدین ترامپ است و اغلب رئیس کاخ سفید را مورد تمسخر قرار می‌دهد و سال گذشته نوشته بود که استفاده ترامپ از توئیتر پنجره‌ای به درون ذهن پر از اختلال ترامپ به خوانندگان ارائه می‌کند.

کینگ در پایان مصاحبه‌اش گفت ترامپ مناسب ریاست‌جمهوری آمریکا نیست و باید هر چه زودتر برکنار شود.

 

ترامپ دونالد ترامپ ژانر وحشت استفن کینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین