کد خبر: 37841 A

کتاب جدید نویسنده "انسان خردمند" به ایران رسید

کتاب جدید نویسنده "انسان خردمند" به ایران رسید

مدیر اجرایی نشر نون از آغاز توزیع کتاب «پول» اثر جدید نویسنده دو کتاب پرفروش و «انسان خردمند» و «انسان خردگونه» در ایران خبر داد.

ایران آرت: الهام راشدی مدیر اجرایی نشر نون با اعلام اینکه اثر جدید یووال نوح هراری به بازار کتاب آمده است، گفت: اگرچه نشر نون بیشتر در حوزه ادبیات فعالیت دارد اما این کتاب سومین اثر از منظومهٔ زندگی این انتشارات است که پیش از این هم ذیل آن آثاری را از آلن دوباتن، رابین شارما و ... منتشر کرده است.

او ادامه داد: کتاب پول نوشته یووال نوح هراری یکی از کتاب‌های مجموعه vintage minis انتشارات پنگوئن است که در سال ۲۰۱۹ تدوین شده و در قالب کتاب‌های کوچک و کم حجم نزدیک به ۵۰ اثر از نویسندگانی چون مارگارت اتوود، موراکامی، دوباتن و ... به چاپ رسانده است. 

 

راشدی با بیان اینکه هراری در این کتاب به پدیده پول نگاه تاریخی و فلسفی داشته توضیح داد: در سه فصلی که کتاب دارد مولف به تشریح تاریخچه پول و آینده‌ای که برای آن در مقایسه با ارزهای دیجیتال رقم می‌خورد می‌پردازد. هراری در این کتاب ویرایشی از چند متنی که در آثار دیگرش درباره پول نگاشته ارائه داده و آن را در اثر مستقلی با عنوان «پول» جمع کرده است. 

به گفته او، توزیع کتاب «پول» اثر جدید هراری را از این هفته آغاز می‌شود.

 

نویسنده انسان خردمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین