کد خبر: 38154 A

آدم‌های معمولی فیلم می‌شود/ حضور دو بازیگر ستاره

آدم‌های معمولی فیلم می‌شود/ حضور دو بازیگر ستاره

رمان "آدم‌های معمولی" نوشته سلی رونی با بازی پل مسکال و دیزی ادگار جونز تبدیل به فیلم می‌شود.

ایران آرت: قرار است این هفته فیلم‌برداری "آدم‌های معمولی" در کالج ترینیتی در دوبلین انجام شود.

کالج ترینیتی در ایمیلی که برای دانشجویانش ارسال کرده است اعلام کرد این هفته در محوطه کالج فیلم‌برداری اقتباس سینمایی بی‌بی‌سی از "انسان‌های معمولی" نوشته سالی رونی انجام می‌شود و از مزاحمت‌های احتمالی ایجادشده برای دانشجویان عذرخواهی کرد.

"آدم‌های معمولی" نوشته سالی رونی 27 ساله پدیده دنیای ادبیات در سال گذشته بود و برنده جوایز متعددی از جمله کتاب سال بریتانیا، جایزه کتاب سال ایرلند، جایزه کاستا در بخش رمان، و داستان سال واتراستونز شد.

علاوه بر این در فهرست اولیه جایزه بوکر 2018 و همچنین فهرست نهایی جایزه ادبی دوبلین، جایزه ادبیات داستانی زنان، و جایزه ادبی فولیو در سال 2019 هم قرار گرفت.

چرا این رمان تا این حد محبوب است و خیلی‌ها به عنوان پدیده ادبی دهه اخیر از آن نام می‌برند؟ به گزارش ایبنا، "آدم‌های معمولی" رمانی ادبی است که روح زمانه خود را انعکاس می‌دهد. داستان ماریان و کانل، دو جوانی که در دوران فروپاشی ایرلند به دوره بزرگسالی می‌رسند و نویسنده به موضوعی غیرقابل‌درک از زمانه رسیده است و آن را در معرض دید عموم قرار  داده است. درست مانند دیگر داستان‌هایی که روح زمانه خود را منعکس می‌کنند.

سلی رونی

قرار است این فیلم در کانال بی‌بی‌سی 3 پخش شود  و کارگردانی آن را لنی آبراهامسون بر عهده گرفته است. پل مسکال به عنوان کانل و دیزی ادگار جونز به عنوان ماریان ایفتی نقش خواهند کرد.

 

هالیوود رمان نویس آدمهای معمولی سالی رونی پل مسکال دیزی ادگار جونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین