کد خبر: 38738 A

"عصر سیاه" پیرس براون در فهرست رمان‌های پرفروش/ دلیا اونز به صدر بازگشت

"عصر سیاه" پیرس براون در فهرست رمان‌های پرفروش/ دلیا اونز به صدر بازگشت

رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «‌دلیا اونز» در چهل و هفتمین هفته حضورش در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز بار دیگر در رتبه اول قرار گرفت.

ایران آرت: نام اثر جدید «پیرس براون» نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های ‌علمی تخیلی در جدیدترین فهرست کتاب‌های داستانی پرفروش‌ نیویورک‌ تایمز به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، «پیرس براون» نویسنده آمریکایی ژانر علمی تخیلی است که با انتشار مجموعه کتاب‌های «قیام سرخ» به شهرت رسید. این نویسنده پیش از این چهار کتاب از مجموعه کتاب‌های «قیام سرخ» با عناوین، «قیام‌ سرخ»، «پسر زرین»، «ستاره صبح»، «طلا و فولاد»‌ منتشر کرده بود. جدیدترین اثر «براون»، «عصر سیاه» نام دارد که در حقیقت پنجمین جلد از سری کتاب‌های «قیام سرخ» محسوب می‌شود. رمان «عصر سیاه»‌ در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز، در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «‌دلیا اونز» در چهل و هفتمین هفته حضورش در بین پرفروش‌های داستانی این نشریه با یک پله صعود و با کنار زدن جدیدترین اثر «دیوید بالداچی» ‌نویسنده پرفروش آثار جنایی، در رتبه اول فهرست پرفروش‌های داستانی (hard cover) قرار گرفته است.

رمان «یک اقدام خوب» نوشته «دیوید بالداچی»‌ که موفق شده بود در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های این نشریه، ‌جایگاه اول را از آن خود کند،‌ این بار در جایگاه دوم دیده می‌شود. «‌بالداچی» در رمان جدید خود داستان سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم به نام «آرچر» را روایت می‌کند که تحت آزادی مشروط برای مدتی از زندان آزاد می‌شود. این سرباز در این مدت باید قاتل واقعی پرونده‌ای را که در آن او به عنوان متهم شناخته شده پیدا کند، در غیر این صورت بار دیگر به زندان بازگردانده خواهد شد.

در رتبه سوم اما،‌ جدیدترین رمان «کلسون وایتهد» نویسنده برنده جایزه «‌پولیتز» حضور دارد. «وایتهد» در رمان «پسران نیکلی»،‌ داستان دو پسر سیاه‌پوست محکوم به تحصیل در یک مدرسه بازپروری در دوران اجرای قانون «جیم کرو» را روایت می‌کند.

 رمان «دختر جدید»‌ نوشته «دنیل سیلوا»‌ نویسنده پرفروش نیز در سومین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌ها، در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

 

نیویورک تایمز نویسنده پیرس براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین