کد خبر: 38805 A

کتابخانه محرمانه گوگل فاش شد

کتابخانه محرمانه گوگل فاش شد

شرکت گوگل در یک سال گذشته آزمایشگاهی محرمانه تاسیس کرده است که از پروژه‌های جانبی آن ایجاد کتابخانه‌ای محرمانه از کتاب‌های موجود در بازار کتاب آمریکا با طراحی خاص این شرکت است.

ایران آرت: شرکت نرم‌افزاری و موتور جستجوی گوگل به صورت کاملاً مخفیانه و در سکوت رسانه‌ای آزمایشگاهی محرمانه از زبده‌ترین طراحان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود احداث کرده است که به گفته خود مسئولان این شرکت متشکل از 150 طراح برتر کشور آمریکا هستند. در طول یک سال گذشته این آزمایشگاه حتی برای کارکنان خود گوگل هم محرمانه محسوب می‌شود و کسی حق رفت و آمد به آن را نداشته است.

به گزارش ایبنا به نقل از فست کامپنی، آنطور که خود مسئولان گوگل می‌گویند برترین طراحان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این شرکت در طول یک سال گذشته به صورت فشرده روی یک دو جین محصول منحصر به فرد گوگل از گوشی موبایل گرفته تا کفش‌های کتانی کار کرده‌اند و قرار است به زودی از آنها رونمایی شود. یکی از پروژه‌های جانبی این آزمایشگاه راه‌اندازی کتابخانه‌ شخصی شرکت گوگل با طراحی جلد خاص گوگل است. گفته می‌شود مسئولان گوگل درصدد ایجاد کتابخانه‌‌ای از کتاب‌های چاپ شده در بازار کتاب آمریکا هستند که با قالب‌های سفارشی از سوی طراحان این شرکت تهیه شده است.

اولین مجموعه این کتابخانه شخصی و محرمانه گوگل کتاب‌هایی است که توسط تیم طراحی 150 نفره انتخاب شده است و در اصل کتاب‌هایی است که آنها دوست دارند. از اعضای تیم طراحی گوگل خواسته شده کتاب‌های مورد علاقه خود را همراه یادداشتی درباره کتاب تحویل مسئولان طراحی جلد گوگل بدهند. به گفته مسئولان گوگل کتابخانه حاضر در حال شکل گرفتن است که طیف وسیعی از کتاب‌ها با ژانرهای مختلف را شامل می‌شود. بعضی کتاب‌های انتخاب شده کتاب‌های کودک هستند که توسط اعضای تیم طراحی گوگل انتخاب شده است. بعضی از کتاب‌های موجود در این کتابخانه شامل عناوین زیر است:

"چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد" نوشته اسپنسر جانسون

"طراحی همه چیز" نوشته دان نورمن

"درخت بخشنده" نوشته شل سیلورستاین

"ماجراهای تن تن" نوشته ژرژ پراسپر رمی

"داستان‌های جنگ ستارگان" نوشته جرج لوکاس

"جاهایی که خواهی رفت" نوشته دکتر سوس

ادبیات گوگل نویسنده نویسنده مشهور شرکت گوگل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین