کد خبر: 407 A

دیدار وزیر فرهنگ با امام جمعه مشهد/ صالحی به علم الهدی: خواهش می‌کنم درباره ارشاد مطلبی شنیدین قبل از اعلام از تریبون از ما بپرسید

دیدار وزیر فرهنگ با امام جمعه مشهد/ صالحی به علم الهدی: خواهش می‌کنم درباره ارشاد مطلبی شنیدین قبل از اعلام از تریبون از ما بپرسید

سرانجام وزیر فرهنگ و امام جمعه مشهد که بارها و بارها از سیاست های فرهنگی دولت انتقاد کرده بود و از برگزاری کنسرت در خراسان جلوگیری می کند دیدار کردند.

ایران آرت : ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه خراسان رضوی و امام جمعه مشهد تاکید کرد: سختگیری بیش از حد در حوزه فرهنگ و هنر به حل مسئله منجر نمی شود بلکه باعث تشدید فعالیت های زیر زمینی خواهد شد.

سید رضا صالحی امیری بعدازظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید احمد علم الهدی به همراه اعضای شورای سیاستگذاری مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 افزود: باید راحل هایی پیدا کنیم تا فعالیت ها بجای زیر زمین روی زمین انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به تبلیغ شبکه های ماهواره ای معاند درباره برخی آثار سینمایی اشاره کرد و گفت: برخی تولیدات سینمایی توسط این شبکه ها تبلیغ می شود بی آنکه صاحب اثر اطلاعی داشته باشد این درحالی است که فیلم هایی که آنها تبلیغ می کنند جزو کم فروش ترین آثار سینمایی ما هستند و در مقابل آثار سینمایی داریم که بدون تبلیغ ماهواره فروش آنها به مرز 8 میلیارد تومان رسیده است.

به گفته وی، این نشان می دهد که مردم خود ارزیاب و انتخاب گر خوبی هستند از این رو دشمنان آگاهانه وارد می شوند.

صالحی امیری افزود: باید مواظبت کرد تا آسیبی به ما از ناحیه فرهنگ و هنر و رسانه نرسد.

وی به یکسری شایعه پراکنی ها و جو سازی ها ی برخی رسانه و دروغ پردازی آنها درباره برخی مطالب حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: براین باوریم که گفت وگو بجای کشیدن مسائل به فضای رسانه راحت تر و بهتر مسائل را حل و فصل می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: خواهش ما این است پس از شنیدن مطلبی از حوزه وزارت ارشاد قبل از اعلام از تریبون به ما منتقل شود تا چنانچه پاسخی برای آن ابهام نداشتیم بعد عمومی و از تریبون ها اعلام شود.

به گفته وی بخش عمده ای از مشکلات و ذهنیت های موجود ناشی از عدم درک نظرات افراد مقابل است.

در ادامه این دیدار نیز آیت الله علم الهدی نکات و رهنمودهایی را بیان داشت.

 

 

امام جمعه دولت ماهواره مشهد وزارت ارشاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین