کد خبر: 42325 A

استدلر با نسل تازه و ممتاز/از استدلر پرمیوم و اینیتیوم تا استدلر پرسپولیس/ مهراد امیدپور از نمایشگاه گذر قلم می گوید

استدلر با نسل تازه و ممتاز/از استدلر پرمیوم و اینیتیوم تا استدلر پرسپولیس/ مهراد امیدپور از نمایشگاه گذر قلم می گوید

ایران آرت: هدف از نمایشگاه گذر قلم برقراری پیوندی دوباره با دوستاران قدیمی خودنویس از یک سو و در عین حال برقراری ارتباط با نسل جدید می باشد که بواسطه پیدایش دنیای دیجیتال با قلم و کاغذ کم و بیش بیگانه اند.

مهراد امیدپور مدیر بازاریابی استدلر می گوید قلم پیوندی ناگسستنی با فرهنگ دارد. “همه چیز از نوک یک قلم آغاز می شود”، این نقل معروفی در کمپانی ماست. صفحات تاریخ، منظومه های شعر و نثر، طرح و ایده های مهندسین و یا قطعات موسیقی همه اولین بار از نوک یک قلم شروع شده است.

مدیر بازاریابی استدلر افزود: “گذر قلم” به همت مشترک چند برند صاحب نام و خوش سابقه نوشت افزار و همزمان با روز جهانی خودنویس برگزار می شود.

نمایشگاه

امیدپور در رابطه با محصولات استدلر می گوید: محصولات استدلر در حوزه نوشت افزار در دو گروه کلی تقسیم بندی می شوند. گروه اول محصولات با مصارف عمومی تر که سالیان زیادی است همراه با مردم ایران بوده است. گروه دوم در سال ۲۰۱۳ تحت عنوان “استدلر پرمیوم” معرفی شد که شامل قلم های نفیس استدلر می باشد. جامعه هدف این محصولات گروهی به مراتب خاص تر است که به نگارش و ابزار آن بهایی ویژه می دهند. مجموعه پرمیوم، خود شامل سری اینیتیوم(Initium) است که شامل خودنویس، خودکار، روان نویس و مداد مکانیکی است، و سری جی. اس. استدلر(J. S. STAEDTLER) که شامل قلم های کلکسیونی استدلر است.

خاص ترین محصول در سری جی اس استدلر قلم پرسپولیس است که به پاسداشت حضور رسمی استدلر در ایران از سال ۱۹۷۸ م. به تعداد انحصاری ۷۸ عدد تولید شده است. این خودنویس دارای بدنه ای با نقش و نگارهایی از تخت جمشید و سرقلمی از طلای ۱۸ عیار است.

مدیر بازاریابی استدلر تاکید کرد ویژگی های اصلی محصولات استدلر پرمیوم کیفیت مثال زدنی، طراحی مینیمال و دقت کم نظیر است.

نمایشگاه

مهراد امیدپور واردات قاچاق و غیر قانونی کالا از یک سو، و نبود قوانین و سازکارهای مناسب برای حمایت از شعبه ها و نمایندگان اصلی را از سوی دیگر به عنوان بزرگترین موانع عرضه کنندگان خودنویس برشمرد.

 

استدلر نمایشگاه گذر قلم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین