کد خبر: 42534 A

۵ کتاب جادویی که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند

۵ کتاب جادویی که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شوند

با هیجان‌انگیز‌ترین کتاب‌هایی که قرار است در 3 ‌ماه اول سال 2020منتشر ‌شوند آشنا شوید.

ایران آرت: در حالی‌که فهرست نهایی پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2019در یک‌ماه آتی ترکیب نهایی خود را پیدا خواهد کرد، سایت آرس‌تکنیکا نگاهی به آینده دنیای کتاب کرده ‌است.

​به گزارش همشهری، این سایت هیجان‌انگیز‌ترین کتاب‌هایی  را که قرار است در 3 ‌ماه اول سال 2020منتشر ‌شوند، بررسی کرده. 

شهری که ما شدیم

1

‍‍ اِن‌کی جمیسین 3 سال پس از نگارش سه‌گانه زمین شکسته که برای وی جایزه ادبی هوگو را به ارمغان آورد با کتاب شهری که ما شدیم به دنیای ادبیات بازمی‌گردد. این کتاب در 24مارس 2020منتشر می‌شود. نیویورک زادگاه جمیسین لوکیشن اصلی کتاب شهری که ما شدیم است. اما در این کتاب، نیویورکی که ما می‌شناسیم توصیف نشده. در این داستان 5آواتار با هدف دفاع از شهر در برابر یک نیروی شیطانی کهن ماوراءالطبیعی گرد هم آمده‌اند. این در حالی است که شهروندان نیویورک دقیقا نمی‌دانند چه چیزی قرار است اتفاق بیفتد. در واقع آنان نسبت به وضعیت وخیمی که امکان دارد کل موجودیت‌شان را تهدید کند بی‌اطلاع هستند.

سرزمین کیفیت 

2

سرزمین کیفیت اثر اووه کلینگ رمانی هجو‌آمیز درباره اعتیاد ما به ارتقای هرچه بیشتر کیفیت زندگی است. به سرزمین کیفیت خوش آمدید، این سرزمین بهترین کشور روی زمین است چرا که برای شما ساخته شده، همه چیز در این کشور برای بهبود زندگی شما اتوماتیک است. مشاوران دیجیتال شخصی در این کشور به شما در جهت یافتن بهترین غذا و بهترین دوستان کمک خواهند کرد. یک سیستم رتبه‌بندی بین‌المللی تصمیم می‌گیرد که شما در چه طبقه اجتماعی‌ای قرار بگیرید و چه شغلی را در آینده پیگیری کنید. الگوریتم‌های پیشرفته متعلق به موفق‌ترین کمپانی روی کره زمین بهترین‌ کالاهای مغازه‌ها را بدون اینکه شما آنها را سفارش دهید به در خانه‌هایتان خواهند آورد. 

نان بیگل، کاغذ بازی و اتوبوس‌ها

3

کتاب نان بیگل، کاغذ بازی و اتوبوس‌ها: یک روز در زندگی زبان انگلیسی، اثر سیمون هوروبین قرار است روز اول ژانویه 2020روانه بازار شود. هوروبین که یک استاد ادبیات انگلیسی در دانشگاه آکسفورد است، خوانندگان را در یک روز عادی با فردی عادی در زندگی روزمره‌اش همراه می‌کند، در این سفر یکروزه این فرد به همراه خوانندگان کتاب تمام واژگان روزمره‌ای را که در کوچه و خیابان بر زبان مردم جاری است، بررسی می‌کنند. هوروبین در کتاب خود از خوانندگان می‌پرسد آیا در زندگی روزمره خود و زمانی که به‌عنوان مثال به واژه غلات بر می‌خورند از خود پرسیده‌اند که این واژه از کجا آمده و ریشه‌اش چیست؟ یا زمانی که برای سرکار رفتن آماده می‌شوید، از خود پرسیده‌اید که ریشه واژه شلوار چیست؟ حتی اگر با این تفکرات بیگانه باشید و موضوع کتاب ظاهرا برایتان جالب به‌نظر نرسد، بازهم سبک نگارش هوروبین شما را به خواندن کتاب جلب خواهد کرد.

افسونگری در زمان

4

کنستانس سیرس نویسنده این کتاب است. افسونگری در زمان در 11فوریه 2020انتشار خواهد یافت. درباره موضوع این کتاب می‌خوانیم: هلن لمبرت که به‌تازگی از همسر خود طلاق گرفته با مردی آشنا می‌شود که هم سنخ او نیست. اما این مرد که لوک نام دارد، به‌گونه‌ای با هلن سخن می‌گوید که گویی او را سال‌ها و حتی دهه‌هاست که می‌شناسد. از این به بعد خوانندگان کتاب افسونگری در زمان، با داستان زندگی هلن آشنا می‌شوند. هلن زنی است که در فرانسه قرن نوزدهم زندگی می‌کند. او در واقع زنی است اغواگر، این رمان نگاهی جالب دارد به هویت زنانه در گذر سال‌ها و دهه‌ها و در گذر از تغییراتی که در دنیای ادبیات طی ادوار مختلف پدید می‌آید. 

گرگ اورن – یارو

5

کتاب گرگ اورن – یارو نوشته کی اس ویلوسو در 18فوریه 2020منتشر خواهد شد. تالین زنی وفادار به مردم و کشورش اورن – یارو(سرزمینی خیالی) است. برای برقراری صلح میان بخش‌های مختلف این کشور قرار است به عقد پسر دشمن پدرش درآید. تالین اما پیش از تاجگذاری به‌عنوان ملکه کاری عجیب و تکان‌دهنده انجام می‌دهد که این اتفاق سبب می‌شود  همسرش وی را ترک کند. چند سالی از زمان زمامداری تالین می‌گذرد که او نامه‌ای دریافت می‌کند که در آن درخواست شده تا تالین با همسرش در کشوری دورافتاده دیدار کند. او می‌داند که اگر به این سفر نرود احتمال دارد اتفاقات بدی رخ دهد. بنابراین تالین به همراه تعدادی از مورد اعتماد‌ترین نگهبانانش سرزمین خود را ترک می‌کند تا به دیدار همسرش برود. اما هنگامی که می‌خواهد با همسرش در محلی ناشناخته دیدار کند، به آنها حمله می‌شود و مهاجمان تلاش می‌کنند تالین را بکشند. بنابراین او درحالی‌که در یک کشور خارجی گیر افتاده باید راهی پیدا کند تا همسرش را نجات دهد و با هم به کشورشان بازگردند. 

 

کتاب رمان رمان نویس شهری که ما شدیم سرزمین کیفیت افسونگری در زمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین