کد خبر: 43836 A

بزرگترین نمایشگاه کتاب شناور جهان/ عکس

بزرگترین نمایشگاه کتاب شناور جهان/ عکس

این کشتی در واقع کتاب‌فروشی بزرگی محسوب می‌شود که با همکاری انتشارات مختلف در طول جهان سفر می‌کند و در بنادر کشورها برای فروش کتابهایش توقف می‌کند.

ایران آرت: بزرگترین نمایشگاه کتاب شناور جهان کشتی است که با نام «پیام آور امید» در کشورهای مختلف توقف می‌کند و کتابهای مختلفی از انتشارات کشورهای مختلف به فروش می‌رساند.

به گزارش ایبنا، این کشتی در واقع کتابفروشی بزرگی محسوب می‌شود که با همکاری انتشارات مختلف در طول جهان سفر می‌کند و در بنادر کشورها برای فروش کتاب‌هایش توقف می‌کند.

در حال حاضر این کشتی در بندری در کشور سریلانکا توقف کرده است. این نمایشگاه کتاب بیش از پنج هزار عنوان کتاب را با قیمت‌های مناسب ارایه می کند تا سلیقه همه بازدیدکنندگان تامین شود.

در این کشتی کتاب های علوم، ورزش، سرگرمی، آشپزی، دیکشنری، اطلس، هنر، علوم پزشکی، زبان های مختلف، فلسفه و... یافت می‌شود. البته کودکان نیز از نظر دور نمانده‌اند و می‌توانند علاوه بر داشتن سرگرمی های ویژه بر عرشه کشتی، کتاب های مورد علاقه خود را پیدا کنند.

ارایه کتاب های کمک آموزشی و دانشگاهی نیز بخشی دیگر از ماموریت خدمه این کشتی است تا مردم سراسر جهان بتوانند از آموزش برخوردار شوند. در این نمایشگاه همه امکانات به نوعی فراهم آمده که هریک از اعضای خانواده بتوانند کتاب مورد نظر خود را بسته به سن و علاقه‌شان پیدا کنند.

این کشتی شناور که از سال 1970 تاکنون فعال است، پس از فراز و فرودهای فراوان و ماموریت های مختلف چون حمل خودرو در مسیر سوئد و آلمان به مدت 10 سال، سرانجام به یک کشتی فرهنگی تبدیل شد.

 

sdsds(1)

 

ssdsd

ادبیات نمایشگاه کتاب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین