کد خبر: 44986 A

نویسنده "جک ریچر" انصراف داد

نویسنده "جک ریچر" انصراف داد

نویسنده پرفروش بریتانیایی که برای خلق سری رمان‌های شخصیت"جک‌ ریچر" به شهرت جهانی رسیده، اعلام کرد نویسندگی رمان بعدی این شخصیت را برعهده نخواهد داشت.

ایران آرت: لی چایلد اعلام کرد از نوشتن سری رمان‌های "‌جک ریچر" ‌دست خواهد کشید و از این پس برادر کوچکش نگارش سری رمان‌های بعدی این شخصیت را برعهده خواهد داشت.

این نویسنده می‌گوید مدت‌ها به دنبال روشی برای کشتن "جک ریچر" شخصیت اصلی رمان‌هایش بوده است اما در نهایت به این نتیجه رسید طرفداران این شخصیت حق دارند ادامه زندگی او را در کتاب‌هایی ببیند که از این به پس توسط "اندرو گرنت"‌ - برادر کوچک "لی چایلد"‌- نوشته خواهد شد.

اما "لی چایلد"‌ که نام واقعی‌اش "جیمز گرنت‌" است، اعلام کرد برادرش تنها درصورتی می‌تواند نویسندگی سری داستان‌های "جک ریچر" را برعهده داشته باشد که با عنوان "اندرو چایلد"‌ کتاب‌ها را به چاپ برساند.

به گزارش ایسنا، "لی چایلد" در گفت و گویی با مجله تایمز بیان کرد :"برای سال‌های متوالی به دنبال روشی برای کشتن شخصیت "ریچر" بودم.  در ابتدا فکر کردم شاید کشته شدن او در جریان رگباری از گلوله‌ها، چیزی شبیه پایان شخصیت‌های "بوچ کسیدی"‌ و "ساندنس کید" فکر خوبی باشد. برای از پا در آوردن "ریچر" به یک ارتش نیاز است، اما پس از آنکه کارم با اوتمام شد، "‌جک ریچر" به زندگی پس از مرگ احتیاج دارد."

این نویسنده ادامه داد :" اینطور نیست که من برادرم را وادار به  انجام این کار کرده باشم. او نیز مرا وادار نکرده است. این موضوع فقط اتفاق افتاد. به نظرم این مسئله چیزی شبیه به روند پیشرفت طبیعی است. برادر من نویسنده خوبی است. حالا او یک قهرمان هم دارد."‌

"چایلد" افزود :" لازم نیست مخاطبان درباره من یا کسی که این رمان را نوشته است چیزی بدانند. چیزی که برای آن‌ها مهم است "ریچر" ‌است و من اکنون می‌دانم این شخصیت را به فرد مطمئنی سپرده‌ام."

"چایلد"‌ تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از کتاب‌های خود را به فروش رسانده است. سری رمان‌های "‌جک ریچر" او بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند و طبق گزارشات منتشرشده "آمازون"‌  نیز ساخت سریالی با اقتباس از این رمان‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

باتوجه به گزارش "تایم"‌، رمان بعدی "‌جک ریچر" در حالی توسط انتشارات "پینگوئین رندوم هاوس" منتشر خواهد شد که روی جلد آن نام‌های "لی چایلد و اندرو چایلد" به چشم خواهد خورد.

 

لی چایلد نویسنده مشهور نویسنده معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین