کد خبر: 45271 A

ویژه‌برنامه «آنان» برای فاخته‌های حسین عباسیان

ویژه‌برنامه «آنان» برای فاخته‌های حسین عباسیان

حسین عباسیان را به شعرهایش و نیز نمایشنامه «دو فاخته پایین پای باد» می‌شناسیم و البته به قصه‌هایی که برای بچه‌ها نوشته و در دست انتشار دارد

ایران‌آرت: انجمن ادبی آنان چندهفته‌ای است شروع به کار کرده و در این مدت چند باری نام آن را شنیده‌ایم. اولین‌‌ویژه برنامه را بچه‌های این انجمن برای علیرضا سردشتی و دو فیلم مستند او برگزار کردند؛ دو فیلم «چهارخواب برای پنج آواز» که مستند پرتره‌ای است برای هوشنگ آزادی‌ور شاعر و سینماگر و دیگری فیلم مستند «دره آبی» که مساله کارگردان با مرگ را دنبال کرده است.

حالا خبر رسیده که دومین ویژه‌برنامه انجمن ادبی آنان، به نمایشنامه‌ «دو فاخته پایین پای باد» از حسین عباسیان اختصاص یافته است. حسین عباسیان را به شعرهایش و نیز همین نمایشنامه می‌شناسیم و البته به قصه‌هایی که برای بچه‌ها نوشته و در دست انتشار دارد.

آن‌طور که روابط عمومی این انجمن به ایران‌آرت خبر داده، در این ویژه‌برنامه که ساعت ۱۶ فردا دوشنبه ۷ بهمن‌ با حضور نویسنده برگزار می‌شود، قرار است صابر محمدی و حامد هاتف درباره این اثر نمایشی صحبت کنند. صابر محمدی را به شعرها و فعالیت‌های مطبوعاتی‌اش می‌شناسیم و حامد هاتف را به کتاب شعر «زحل» و نقدهایی که نوشته و پژوهش‌هایی که درباره ادبیات فارسی صورت داده است. نمایشنامه «دو فاخته پایین باد» را سال گذشته نشر «مسطر» منتشر کرد؛ همان انتشاراتی که پیشتر دو کتاب شعر از مهدی یزدی را نیز منتشر کرده و حالا کتاب شعر دیگری از او را نیز در دست انتشار دارد. تجدید انتشار کتاب شعر «از آبی نفس‌های کوتاه» زنده‌یاد محمود شجاعی نیز در برنامه‌‌های این انتشارات دیده می‌شود. «دو فاخته پایین پای باد» و دیگر کتاب‌های مسطر را با تماس با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۸۱۶۱۷۰ می‌توانید تهیه کنید.

photo_۲۰۲۰-۰۱-۲۶_۱۵-۵۷-۰۰

گفتنی است بخش‌هایی از نمایشنامه «دو فاخته پایین پای باد» نیز در این ویژه‌برنامه اجرا خواهد شد و بخش پایانی مراسم به شعرخوانی حضار اختصاص دارد.

اگر می‌خواهید یکی از حاضران در ویژه‌برنامه این ماه انجمن ادبی آنان باشید، عصر فردا باید خودتان را به حوزه هنری قم واقع در خیابان عمار یاسر، پشت مجتمع زمزم، پلاک ۱۵۹ برسانید.

 

 

 

صابر محمدی علیرضا سردشتی حامد هاتف حسین عباسیان دو فاخته پایین پای باد چهار خواب برای پنج آواز انجمن ادبی آنان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین