کد خبر: 46954 A

افتتاح کتابفروشی منحصر به فرد در مالزی/ ارائه یک میلیون کتاب ارزان

افتتاح کتابفروشی منحصر به فرد در مالزی/ ارائه یک میلیون کتاب ارزان

به تازگی یک کتابفروشی بزرگ با بیش از یک میلیون کتاب با قیمت‌های بسیار ارزان در مالزی افتتاح شده که توجه افراد بسیاری را به خود جذب کرده است.

ایران آرت، کتابفروشی زنجیره‌ای مستقر در مالزی BookXcess به تازگی از جدیدترین شعبه خود که یک کتابفروشی مفهومی منحصر به فرد با نام «جعبه دانش» است رونمایی کرده است.

این کتابفروشی که 32 هزار متر مربع مساحت دارد درهای خود را به روی علاقه‌مندان کتاب از همه گروه‌های سنی در ایالت جوهور مالزی گشوده است و بازدیدکنندگان از این کتابفروشی می‌توانند همه انواع کتاب را در ژانرهای مختلف اعم از کتاب‌های کودک، علمی-تخیلی، داستانی، آشپزی و کتاب‌های مدیریت کسب و کار و.... با قیمت‌های بسیار ارزان پیدا کنند.

 طراحی این کتابفروشی که فضایی شبیه به یک کتابخانه دارد به صورتی است که خریداران کتاب می‌توانند بعد از خرید کتاب در فضایی مناسب مطالعه بنشینند و به راحتی کتاب‌هایشان را ورق بزنند.

به گزارش ایبنا، اندرو یاپ، موسس این کتابفروشی گفت که ماموریت شرکت آن‌ها این بوده که عشق و علاقه به کتابخوانی را دوباره میان شهروندان مالزی ایجاد کند.

 او در ادامه افزود که کسی بهتر از پدر و مادرها نمی‌تواند عادت‌های کتابخوانی را در میان کودکانشان پرورش دهند «ما از همه والدین تقاضا داریم تا  عادت‌ به مطالعه را به صورت تدریجی در کودکانشان ایجاد کنند و کودکان‌شان را در معرض کتاب‌های بیشتر و متنوع‌تری قرار دهند. خواندن افزایش دانش و دانایی را به دنبال دارد و شخصیت‌ساز است. مطالعه روند تفکر افراد را ارتقاء می‌دهد و آگاهی آن‌ها را از جامعه، اقتصاد و مسائل محیط زیستی افزایش می‌دهد.»

این کتابفروشی یک کافه مجهز و مدرن هم دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند بعد از این‌که از جستجو بین کتاب‌ها خسته شدند در کافه این کتابفروشی انواع نوشیدنی‌های مرغوب با شیرین‌های متنوع و جذاب سفارش دهند.

 
مالزی کتابفروشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین