کد خبر: 47050 A

بازگشت جف کینی با بچه چلمن/ تور بهاری نویسنده محبوب با هوادارانش

بازگشت جف کینی با بچه چلمن/ تور بهاری نویسنده محبوب با هوادارانش

جف کینی اعلام کرد با یک مجموعه جدید کتاب که راوی‌اش دوست بچه چلمن مجموعه پرفروشش است، بازمی‌گردد.

ایران آرت، مجموعه کتاب‌های کودک "خاطرات یک بچه چلمن" و نویسنده‌اش جف کینی هر دو دارند وارد مسیری جدید می‌شوند.

انتشارات امولت بوکس اعلام کرد که جدیدترین رمان کینی "ماجراجویی دوستانه باحال رالی جفرسون" نام دارد و روز هفتم آوریل (۱۹ فروردین ۱۳۹۹) بیرون می‌آید. چاپ اولیه این کتاب سه میلیون نسخه خواهد بود که یکی از بالاترین تیراژها برای هر نویسنده داستانی است.

رالی جفرسون که بهترین دوست گِرِگ هفلی یا همان "بچه چلمن" است، راوی داستان جدید خواهد بود. او داستان "رولند مهربان" و "گارگ بربر" و ماجراجویی آن‌ها برای از بین بردن اهریمنی به نام "وارلاک سفید" را تعریف می‌کند. این کتاب دنباله‌ای موازی با کتاب سال گذشته از "خاطرات یک بچه چلمن" یعنی "خاطرات یک بچه خوش‌مشرب باحال" خواهد بود.

به گزارش مهر، کینی همچنین می‌خواهد یک تور تشویقی غیرعادی در فصل بهار برگزار کند. هیچ برنامه‌ای تا به حال برای این تور و حتی برای خود کینی اعلام نشده است. این تور هر روز یک مقصد جدید خواهد داشت که ناشر و کتاب‌فروش‌های مختلف آن را انتخاب و اعلام می‌کنند. گفته شده کینی "کودکان را در مدارس کمتر توجه شده سورپرایز می‌کند و با هوادارانش در کتاب‌فروشی‌های مستقل ملاقات می‌کند و خودش هم نمی‌داند مقصد بعدی‌اش کجا خواهد بود."

کینی در بیانیه‌ای گفت "بعد از سال‌ها در جاده بودن، این به نظر فرصتی ایده‌آل برای انجام دادن کاری شجاعانه و آنی می‌رسد. من برای ماجراجویی‌هایی که در انتظار است هیجان‌زده هستم و مشتاق لحظات فوق‌العاده‌ای هستم که در راه قرار است با هواداران داشته باشم."

پانزدهمین کتاب از مجموعه "خاطرات یک بچه چلمن" که در حال حاضر برای آن عنوانی انتخاب نشده در فصل پاییز آینده منتشر می‌شود و ماجراهایی را ادامه می‌دهد که بیش از یک دهه دوام داشته است.

با استناد به آمار امولت که از زیرشاخه‌های کتاب‌های کودک آبرامز است، بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از مجموعه کینی در سراسر جهان به فروش رفته است.

 

جف کینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین