کد خبر: 47086 A

خالق "قصه‌های مجید" خداحافظی کرد

خالق "قصه‌های مجید" خداحافظی کرد

​شماره 110 نشریه همشهری داستان، ویژه نوروز 1399، با متن خداحافظی هوشنگ مرادی کرمانی از دنیای نویسندگی منتشر شد.

ایران آرت، در این شماره همچنین از منوچهر بدیعی مترجم شناخته شده و همچنین اولگا توکارچوک برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 2018 جستارهایی منتشر شده است.

همچنین داستان‌هایی از ناتاشا امیری نویسنده شناخته‌شده اما کم‌کار، آرش آذرپناه، رضا زنگی‌آبادی و بهاره رهنما و روایت‌هایی نوروزی از مهدی افشارنیک، سید ابوطالب مظفری شاعر شناخته شده افغانستانی، سید احمد بطحائی و... از دیگر مطالبی است که در شماره تازه نشریه داستان همشهری منتشر شده است.

به گزارش ایبنا، در این شماره از همشهری داستان، متن خداحافظی هوشنگ مرادی‌کرمانی، نویسنده مطرح و محبوب کشورمان از دنیای نویسندگی به صورت اختصاصی آمده است که بخشی از این متن به شرح زیر است:

"دوستان خوبم، خوانندگان نازنین و وفادار نشریه "داستان همشهری"؛

سلام

یاد آن سال‌ها می‌افتم که حرفی برای گفتن داشتم. نوروزها داستان‌های "عیدانه" می‌نوشتم. حالا دیگر یک سالی می‌شود که دل و دماغی ندارم. قلم را کنار گذاشته‌ام یا قلم مرا کنار گذاشته. فرقی نمی‌کند. اخوان ثالث گفته بود: 

رسیده‌ایم من و نوبتم به آخر خط

نگاه دار، جوان‌ها بگو سوار شوند

به دوستی که گفته بود چرا در اوج دست از نوشتن کشیدی؟ گفتم نوشتن نه با من شروع شده است و نه با من تمام می‌شود. می‌خواهی در ذلت و چه‌کنم، چه‌کنم کنار بگذارم؟!"

گفتنی است که این نشریه در 188 صفحه با قیمت 20 هزار تومان منتشر شده و متولیان آن با توجه به شرایط موجود و برای تشویق علاقه‌مندان نشریه به رعایت قرنطینه خانگی، امکان ارسال پستی رایگان آن را فراهم کرده‌اند. برای خرید پستی نشریه می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی نشریه به آدرس Dastan_hmg مراجعه کنند. همچنین امکان خرید آنلاین نسخه الکترونیک نشریه با قیمت 5900 تومان در اپلیکیشن اختصاصی نشریه داستان (قابل دانلود در کافه بازار) فراهم است.

این نشریه از همین شماره توسط شورای سردبیری متشکل از هادی تقی‌زاده، شهریار وقفی‌پور و احمد ابوالفتحی منتشر می‌شود.

 

هوشنگ مرادی کرمانی قصه های مجید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین