کد خبر: 47139 A

شاهکارهایی که نویسندگان مشهور منتشر نکردند

شاهکارهایی که نویسندگان مشهور منتشر نکردند

روزنامه هافینگتون پست در مطلبی با اشاره به این موضوع گزارشی درباره کتاب‌ها و آثار تاریخی بحث می‌کند که به دلایل نامعلومی هیچ وقت منتشر نشدند.

ایران آرت: بسیاری از کتاب‌ها و آثار هنری و ادبی در طول جنگ‌های مختلف تاریخ به دست نابودی سپرده شدند و بسیاری از این آثار ناپدید شدند. حتی بسیاری از نوشته‌های نویسندگان مشهور به علت حوادث مختلف به دست فراموشی سپرده شد.

روزنامه هافینگتون پست در مطلبی با اشاره به این موضوع گزارشی درباره کتاب‌ها و آثار تاریخی بحث می‌کند که به دلایل نامعلومی هیچ وقت منتشر نشدند. این آثار نه در جنگ نابود شدند و نه به دست فراموشی سپرده شدند.

نویسندگان این آثار آنقدر مشهور هستند که به راحتی منتشر شوند ولی به دلایل خاصی هیچ وقت چاپ نشدند.

به گزارش ایبنا، در گزارش هافینگتون پست به آثاری نیز اشاره شده است که از نویسندگان مشهور به سرقت رفته است و همین عامل باعث شده بیشتر به یک اثر تجاری تبدیل شوند.

 

پیروزی عشق کارگران/شکسپیر

شکسپیر دست نوشته‎هایی داشته که عنوانش پیروزی عشق کارگران بوده است. کارشناسان ادبی اعتقاد دارند این قطعه از نوشته‌های شکسپیر به طور مرموزی ناپدید شده است که می‌توانست در نوع خود یکی از بهترین کارهای نویسنده انگلیسی باشد.

 

اولین داستان های ارنست همینگوی

در سال 1922 قبل از شهرت جهانی همینگوی همسرش بسیاری از داستان‌ها و شعرهای او را در قطاری جا گذاشت!

 

یک شغل درخشان/ جیمز جویس

جویس در سن 18 سالگی  یک نمایشنامه با چهار شخصیت به نام «یک شغل درخشان» نوشت که داستان پزشکی را روایت می‌کرد که عاشق زنی می‌شود و اعتقاد دارد موجب پیشرفت شغلی او می‌شود.

 

برادران/ جین آستن

آستین وقتی آخرین رمان خود با عنوان «برادران» را شروع کرد به شدت بیمار شده بود و قبل از اینکه بتواند داستان را تمام کند از دنیا رفت.

 

قسمت دوم ارواح مرده/ نیکلای گوگول

نویسنده روسی تمام عمرش را برای حفظ اخلاق و مذهب با حکومت های زمان خود در نبرد بود. بارها از سوی ماموران حکومتی مورد شکنجه قرار گرفت و شاید یکی از برجسته‌ترین کارهایش در این راه هزینه شد.

 

یادداشت های روزانه/ فیلیپ لارکین

در زمان مرگ و حیات شاعر آمریکایی زمانی برای انتشار و چاپ خاطرات و دست نوشته‌هایش درباره زندگی خصوصی پیدا نشد.

 

شکسپیر جین آستن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین