کد خبر: 48938 A

اقدام جالب موزیسین‌ها در کتابخانه‌ انگلیس

اقدام جالب موزیسین‌ها در کتابخانه‌ انگلیس

یکی از برنامه‌های این کتابخانه پروژه‌ای به نام موسیقی کتاب نام دارد که برای برنامه‌های جالب خودش از مشاهیر عرصه موسیقی دعوت می‌کند.

ایران آرت: کتابخانه لینلکن شایر شمالی در کشور انگلیس یکی از بهترین کتابخانه‌ها در جهان برای بالا بردن تخیل کودکان است. این کتابخانه که بعضی از قسمت‌های آن اخیراً به کتابفروشی نیز تبدیل شده است در ارائه خدمات خود تنها مخاطب کودک را در نظر می گیرد.

یکی از برنامه‌های این کتابخانه پروژه‌ای به نام موسیقی کتاب نام دارد که از مشاهیر عرصه موسیقی دعوت می‌کند در کنار کمک‌های نقدی خود به صنعت نشر کتاب‌های کودک در برنامه‌های فرهنگی آن شرکت کنند.

به گزارش ایبنا، کتابخانه یا کتاب‌فروشی لینکلن از سال تاسیسش در فوریه 2013 تا کنون 250 هزار پوند از شورای شهر و دیگر سازمان‌های خیریه کمک دریافت کرده است و به گفته خودشان تا کنون بیش از 363هزار کتاب به صورت رایگان در اختیار 14هزار کودک قرار داده‌اند.

"اما تاکری" مدیر انجمن خریه دالی وود مهمترین حامی این کتابخانه می‌گوید: از مهمترین اهداف این پروژه‌های خیریه بالا بردن تخیل کودکان با استفاده از کتاب های رایگان است. وی می‌گوید خواندن داستان توسط کودکان می تواند تخیل آن‌ها را بالا ببرد و جامعه بهتری در آینده ایجاد کند.

در شهر لینکلن شایر بیش از 87 درصد کودکان در این طرح ثبت نام کرده‌اند و هر روز از شهرهای دیگر به این آمار افزوده می‌شود.

 

کتابخانه کتابفروشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین