کد خبر: 49150 A

کتاب‌های این کتابفروشی ۷۲ ساعت قرنطینه می‌شوند

کتاب‌های این کتابفروشی ۷۲ ساعت قرنطینه می‌شوند

در طول اپیدمی کرونا میزان فروش کتابفروشی‌های واتراستونز ۳۰۰ برابر شده است.

ایران آرت: کتابفروشی زنجیره‌ای واتراستونز، قصد دارد در اقدامی احتیاطی برای مقابله با ویروس کرونا، پیش از بازگشایی، کتاب هایش را به مدت ۷۲ ساعت در قرنطینه بگذارد. 

به گزارش ایران‌آرت، این کتابفروشی مشهور بریتانیایی با داشتن بیش از ۲۸۳ شعبه در سرتاسر بریتانیا و بعضی از کشورهای اروپایی، یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی بریتانیا محسوب می‌شود. 

به نقل از ایندیپندنت، شرکت واتراستونز قصد دارد از مشتریانش بخواهد هر کتابی را که دست می زنند در سبدهای مخصوص بگذارند تا پیش از بازگشت به قفسه کتاب های در معرض فروش، برای یک قرنطینه دستکم سه روزه به انبارها منتقل شوند.

به گزارش نشریه گاردین، جیمز دوُنت، رئیس موسسه واتراستونز می گوید به این کتابفروشی گفته شده ویروس کرونا نمی تواند مدت زمان زیادی روی کاغذ دوام بیاورد، اما مدیریت این کتابفروشی تصمیم گرفته جهت حفط جانب احتیاط، کتاب ها را برای "التیام" زیر قرنطینه بگذارد.

موسسه واتراستونز همچنین در مقابل صندوق های پرداخت، حائل شیشه ای خواهد کشید و تعداد مشتریان داخل کتابفروشی را محدود خواهد کرد. 

کافه های داخل کتابفروشی های واتراستونز نیز در هنگام بازگشایی تعطیل خواهند بود.

در طول اپیدمی کرونا میزان فروش کتابفروشی‌های واتراستونز ۳۰۰ برابر شده است.

در ماه آوریل، نظرخواهی های موسسه "آژانس کتابخوانی" نشان داد که در جریان قرنطینه، از هر سه بریتانیایی یک نفر بیش از گذشته  کتاب می خواند.

 

کتابفروشی قرنطینه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین