کد خبر: 49500 A

جنیفر وینر با یک رمان پرفروش بازگشت

جنیفر وینر با یک رمان پرفروش بازگشت

وینر در رمان جدیدش داستان شخصیتی به نام "دافته برگ" را روایت می‌کند که با درخواست دوست سابقش برای حضور در مراسم ازدواجش به عنوان ساقدوش مواجه می‎شود.

ایرن آرت: رمان جدید "جنیفر وینر"، نویسنده آمریکایی و خالق "شب به‌خیر هیچ‌کس" به جمع پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز پیوست.

به گزارش ایسنا، رمان "تابستان بزرگ" نوشته "جنیفر وینر" نویسنده آمریکایی در فهرست هفتگی رمان‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

"وینر" که سال گذشته با رمان "خانم همه‌چیز" به این فهرست راه‌ یافته بود در رمان "تابستان بزرگ" داستان شخصیتی به نام "دافته برگ" را روایت می‌کند که با درخواست دوست سابقش برای حضور در مراسم ازدواجش به عنوان ساقدوش مواجه می‎شود.

رمان "شب به‌خیر هیچ‌کس" این نویسنده به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته "دلیا اوئنز" که نودمین هفته از حضور در این فهرست را پشت سر می‌گذارد همچنان در رتبه اول قرار دارد.

رمان "کامینو" نوشته "جان گریشام" در رتبه دوم، "اگر خون جاری شود" نوشته "استفن کینگ" که مجموعه‌ای از رمان‌های کوتاه با عنوان‌های "تلفن آقای هرینگتون"، "زندگی چاک"، "موش" و "اگر خون جاری شود" را شامل می‌شود در رتبه دوم و "مخاطره" نوشته "دیوید بالداچی" نیز در رتبه چهارم فهرست هفتگی رمان‌های جلد سخت پرفروش نیویورک‌تایمز قرار دارند.

 

نیویورک تایمز جنیفر وینر دلیا اوئنز تابستان بزرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین