کد خبر: 50313 A

پاسخ جالب نشر نظر به ادعای احمد کیارستمی درباره کتاب من خانه م

پاسخ جالب نشر نظر به ادعای احمد کیارستمی درباره کتاب من خانه م

نشر نظر درباره ادعای احمد کیارستمی در خصوص کتاب "خانه م، پاره نامه های عباس کیارستمی" که به همسر سابقش نوشته بود بیانیه ای منتشر کرده است:

ایران آرت: در این اطلاعیه جالب توجه که امضای محمود رضا بهمن پور،مدیر نشر نظر پای آن است  آمده است: نشر نظر در برابرِ مطالبِ خلافِ واقع آقای احمد کیارستمی دربارۀ انتشار کتابِ «من خانه‌م» سکوت خواهد کرد.

نشر نظر در آستانۀ سالگرد درگذشت عباس کیارستمی، هنرمند بزرگ کشورمان، و به احترام او و خانوادۀ ایشان، به‌ویژه خانم پروین امیرقلی و آقای بهمن کیارستمی، در برابرِ مطالبِ خلافِ واقعِ آقای احمد کیارستمی دربارۀ انتشار کتابِ «من خانه‌م» سکوت خواهد کرد؛ شیوۀ پسندیده‌ای که آن زنده‌یاد در مراحل مختلف زندگی همواره در پیش گرفت.

IMG-20200701-WA0000

نشر نظر به نیت ادای دین به هنرمند بزرگ کشورمان و با همراهی بهمن کیارستمی من خانه‌م را منتشر کرده و این تنها گوشه‌ای از اسناد ارزشمندی است که از این هنرمند بزرگ بر جای مانده و دست روزگار اجازۀ بهره‌مندی از آن را ستانده است. 

_ من خانه م با مجوز بهمن کیارستمی کتاب شد

مؤسسۀ چاپ و نشر نظر از برپایی دادگاه و طی کردن مراحل قانونی استقبال می‌کند و در زمان مناسب، پاسخ سخنان نادرست احمد کیارستمی را خواهد داد.

محمودرضا بهمن‌پور

مدیر نشر نظر

تهران، 10 تیرماه 1399

 

عباس کیارستمی نشر نظر محمود رضا بهمن پور کتاب من خانه م
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین