کد خبر: 51009 A

رمانی که به سلطه صد هفته‌ای دلیا اونز پایان داد

رمانی که به سلطه صد هفته‌ای دلیا اونز پایان داد

رمان جدیدی از دنیل سیلوا، نویسنده مشهور آمریکایی موفق شد طلسم صدرنشینی طولانی مدت رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" را بشکند.

ایران آرت: رمان جدید "دستور" از "دنیل سیلوا" نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی که بیستمین جلد از سری داستان‌های "گابریل الون" محسوب می‌شود با کنار زدن رمان پرفروش "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته "دلیا اوئنز" به صدر فهرست پرفروش‌های داستانی جلد سخت نشریه نیویورک‌تایمز راه ‌یافت.

به گزارش ایسنا، در رمان "دستور"، "الون" که یک متخصص مرمت آثار هنری و جاسوس است تعطیلات خود و خانواده‌ش را زودتر از موعدد مقرر به اتمام می‌رساند تا تحقیقاتی درباره کشته شدن پاپ پل هفتم را مورد بررسی قرار دهد.

رمان "صحبت‌های دوستانه" نوشته "جیم بوچر" نیز در رتبه دوم این فهرست قرار دارد. این رمان که شانزدهمین کتاب از مجموعه کتاب‌های "پرونده‌های درسدن" به شمار می‎رود، داستان تنها جادوگر حرفه‎‌ای شیکاگو را روایت می‌کند که سعی دارد صلح میان ملت‌های ماوراءطبیعی جهان را حفظ کند.

رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" از "دلیا اوئنز"، رمان "نیمه‌ پنهان شونده" از "بریت بنت" و "تابستان ۲۸" از "الین هیلدربرند" به ترتیب در جایگاه‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

 

نیویورک تایمز نویسنده دنیل سیلوا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین