کد خبر: 52310 A

بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا عقب‌نشینی کرد

بزرگترین نمایشگاه کتاب دنیا عقب‌نشینی کرد

مسئولان نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت اعلام کردند این رویداد فرهنگی به دلیل شیوع ویروس کرونا حضوری برگزار نخواهد شد.

ایران آرت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت که قرار بود به صورت ترکیبی از رویدادهای حضوری و مجازی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفری و قرنطینه‌ای امسال تنها به صورت مجازی و دیجیتال برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «کارین اشمیت-فردریش» رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان آلمان در این‌باره گفت: نمایشگاه کتاب فرانکفورت نه تنها بزرگترین نمایشگاه کتاب جهان بله رویدادی همواره رو به تکامل، زنده و انطباق‌پذیر است. با توجه به شرایط کنونی و محدویت‌های سختگیرانه‌تری که اعمال شده برگزاری نمایشگاه با غرفه‌های فیزیکی غیرممکن است. با این وجود مخاطبان می‌توانند از طریق مجازی هیجان این رویداد را تجربه کنند.

«یورگن بووس» مدیر نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز بیان کرد: این نمایشگاه به تعامل‌های بین‌المللی رونق می‌دهد. از تمامی غرفه‌دارانی که با اعتماد به برگزاری فیزیکی نمایشگاه تمایل داشتند تشکر می‌کنیم. اکنون تمرکز ما روی برگزاری دبجیتال این رویداد از طریق سرویس‌های آنلاین متعددی است که در چند ماه اخیر توسعه داده‌ایم. این بدان معناست که ناشران بین‌المللی می‌توانند از طریق سامانه‌های آنلاین حتی در دوران کرونا کسب و کار خود را به پیش ببرند.

هفتاد و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۳ تا ۲۷ مهر) برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه کتاب فرانکفورت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین