کد خبر: 53540 A

چه خبر از کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم؟

چه خبر از کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم؟

کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم همچنان کم خبر پیش می رود؛ آنها دیروز جلسه داشتند.

ایران آرت: نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه دیروز نوبت عصر کمیسیون متبوع خود عنوان کرد: در این جلسه اولویت های پیشنهادی مرکز پژوهش ها برای کمیسیون فرهنکی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا در خصوص جلسه امروز نوبت عصر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست عصر که جلسه مشترک با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بود با حضور آقای زاکانی و کارشناسان مربوط به حوزه فرهنگ در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد، دستور جلسه کمیسیون نیز مروری بر اولویت های پیشنهادی مرکز پژوهش های مجلس برای کمیسیون فرهنگی مجلس بود.

وی افزود: این اولویت ها مرور و مقرر شد کمیسیون فرهنگی در مدت یک هفته پیشنهادات را بررسی کند و کمیته های تخصصی کمیسیون هر کدام مسئولیت یک محور و یک مسئله را برعهده داشته باشند و نکته نظرات تکمیلی خود را مجدد برای مرکز پژوهش ها ارسال کنند تا در نهایت از بین این محور ها اولویت های نهایی تعیین شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در ادامه نشست دوستان محورها و مسائلی که در  حوزه فرهنگ حائز اهمیت می دانستند را مطرح کردند که در همین خصوص نیز قرار شد مرکز پژوهش ها نسبت به این موارد مطرح شده بررسی های لازم را داشته باشد.

 

مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی کمیسیون فرهنگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین