کد خبر: 54204 A

معرفی نامزدهای برترین کتاب از نظر کتابفروشان

معرفی نامزدهای برترین کتاب از نظر کتابفروشان

امسال نامزدهای نهایی با رای مستقیم کتابفروشان این فروشگاه تعیین شده است و در حقیقت با رای مردمی و میزان فروش آنها انتخاب شده است.

ایران آرت: با وجود مشکلات بسیاری از کتابفروشی‌ها در آمریکا به خاطر ویروس کرونا امسال جایزه بهترین کتاب فروخته شده در کتابفروشی زنجیره‌ای بارنزاندنوبل به صورت مجازی می‌شود که مسئولان این کتابفروشی نامزدهای نهایی برنده بهترین کتاب سال این کتابفروشی را اعلام کردند.

امسال نامزدهای نهایی با رای مستقیم کتابفروشان این فروشگاه تعیین شده است و در حقیقت با رای مردمی و میزان فروش آنها انتخاب شده است. جیمز دانت مدیر فروشگاه بارنزاندنوبل نیز در بیانیه‌ای از برگزاری این رقابت اظهار خرسندی کرد.

وی گفت: امسال با وجود کرونا بسیاری از کارمندان و کتابفروشان بارنزاندنوبل مشکلات خاص خودشان را داشتند و هر کدام سعی کردند حیات کتابفروشی را حفظ کنند. امسال هم برگزاری و ادامه این جایزه کتاب نشانه خوبی برای کار آینده بارنزاندنوبل خواهد بود.

به گزارش ایبنا از نظر کتابفروشان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب در آمریکا کتاب‌های زیر بهترین موارد چاپ شده در سال 2020 هستند که قرار است اوایل ماه دسامبر بهترین کتاب از میان اینها انتخاب شود:
 

نیمه در حال نابودی نوشته بریت بنت

دنیای شگفتی‌ها: در ستایش کرم شب‌تاب، کوسه‌ها  و شگفتی‌های دیگر نوشته ایمی نزوکوماتاتیل با تصویرگری فومی ناکامورا

رام‌نشده نوشته گلنون دویل

زمستان‌گذرانی: قدرت استراحت و عقب‌نشینی در زمان‌های دشوار ، نوشته کاترین می

دنیا را پشت سر بگذار، نوشته رومان علم

نژادپرستی، ضد نژادپرستی و شما نوشته جیسون رینولدز و ابرام کندی

پایومتری:هنر میوه‌‌آرایی و طراحی برای چشم و زبان نوشته لورن کو

به طور تصادفی وس اندرسون نوشته والی کووال

 

کتاب جایزه ادبی کتابفروشی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین