کد خبر: 54753 A

گوهرانه" گل گهر برای کودکان و نوجوانان منتشر شد/ ۴۵ صفحه خواندنی و آموزنده

گوهرانه" گل گهر برای کودکان و نوجوانان منتشر شد/ ۴۵ صفحه خواندنی و آموزنده

شماره جدید فصلنامه گوهرانه، ویژه نامه شرکت گل گهر برای کودکان و نوجوانان همراه با مطالب متنوع منتشر شد.

ایران آرت: به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، یازدهمین شماره فصلنامه گوهرانه با نگاه ویژه به فصل پاییز و البته مطالب متنوع، جذاب و مورد پسند کودکانه است که با مشارکت و همکاری جمعی از فعالین فرهنگی و هنری و فعالین حوزه کودک و نوجوان منتشر شده است.

گوهرانه تازه به موضوعاتی همچون؛ اسطوره‌های ایثار، شعر پاییزی، تغذیه کودکان و نوجوانان، تازه‌های کتاب، سخنی با والدین، گفتگو با غلامرضا بکتاش شاعر کودک، آشنایی با حیوانات، بچه‌ها و آموزش‌های مجازی، آشنایی با رسوم کهن ایرانی، ورزش در خانه و ...... پرداخته شده است.

بخش هایی مانند ورزش در خانه، یک کار تازه و بچه کنجکاو و ... در این مجله برای این روزهای خاص و در خانه ماندن بچه ها بسیار کاربردی و مفید است که در زمره نوآوری های این رسانه کودکانه محسوب می شود.

این فصلنامه با گرافیک چشم نواز و خوش آب و رنگ، تنوعی از شعر و قصه و تنوعی دلپذیر از دیگر قالب های محتوایی، رویکرد آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان و توجه ویژه به موضوعات تربیتی و آموزشی را دنبال کند.

 این مجله توسط مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر و با همکاری روابط‌عمومی و امور فرهنگی شرکت نظم آوران منتشر می‌ شود.

 

سیرجان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گل گهر مجله گوهرانه مجله کودک و نوجوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین