کد خبر: 5476 A

راهنمای آقای شاعر برای این‌که با یک رأی دو رییس‌جمهور انتخاب کنیم!

راهنمای آقای شاعر برای این‌که با یک رأی دو رییس‌جمهور انتخاب کنیم!

برای آنها که تصمیم گرفته‌اند به هر دلیل در انتخابات ریاست جمهوری رای ندهند، هیچ توضیح قانع کننده‌ای بیش از آنچه بسیاری از افراد متفکر داده‌اند، ندارم...

ایران‌آرت: من به شخصه برای آنها که تصمیم گرفته‌اند به هر دلیل در انتخابات ریاست جمهوری رای ندهند، هیچ توضیح قانع کننده‌ای بیش از آنچه بسیاری از افراد متفکر داده‌اند، ندارم چون باور دارم که هر چه استدلال منطقی بوده آنها آورده‌اند. اما برای آنها که می‌خواهند رأی بدهند و مردد هستند به چه شخصی رأی بدهند، دلیل خودم برای رأی دادن به جناب روحانی را می‌گویم باشد که هموطنان‌ام به دور از هر گونه پیش داوری به قضاوت بنشینند و تصمیم بگیرند.

رای من به آقای روحانی دو دلیل دارد یکی شایستگی بیشتری که در شخص خودش نسبت به رقبا دیده‌ام و دوم شایستگی معاون اول او یعنی جناب جهانگیری برای عهده داری مسئولیت ریاست جمهوری.

در واقع من با یک رأی دو رئیس جمهور را انتخاب می‌کنم که هر دو توان و تجربه کافی را برای اداره دولت دارند. به شخصه اگر آقای روحانی در این انتخابات نبودند من آقای جهانگیری را به سایر نامزدها ترجیح می‌دادم. حالا هم با خود می اندیشم دو شخص برخوردار از توان ریاست جمهوری در یک تیم خیلی بهتر می‌توانند کشور را اداره کنند و هرگاه برای یکی از ایشان مشکلی پیش بیاید آن دیگری می‌تواند با قدرت سکان رهبری دولت را در دست بگیرد.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز توانمندی شخصی که به عنوان معاون اول رئیس جمهور در انتخابات معرفی می شود نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب و رای مردم دارد چون مردم می‌اندیشند اگر اتفاقی برای رئیس جمهور بیفتد او باید توان رهبری دولت را در حد و اندازه یک رئیس جمهور داشته باشد. همه به خاطر دارند که مهم‌ترین دلیل شکست سناتور مک کین در برابر باراک اوباما انتخاب معاون اول ضعیف بود.

 

 

 

اسحاق جهانگیری انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی بهزار زرین پور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین