کد خبر: 55146 A

برنده نوبل ادبیات استرس مردم را کاهش می‌دهد/ "روح گمشده" در آستانه انتشار

برنده نوبل ادبیات استرس مردم را کاهش می‌دهد/ "روح گمشده" در آستانه انتشار

جدیدترین کتاب اولگا توکارچوک نویسنده مشهور لهستانی و برنده جایزه نوبل ادبیات قرار است اوایل سال 2021 وارد بازار کتاب آمریکا شود.

ایران آرت: جدیدترین کتاب اولگا توکارچوک نویسنده مشهور لهستانی و برنده جایزه نوبل ادبیات قرار است اوایل سال 2021 وارد بازار کتاب آمریکا شود. انتشارات "سون بوک استوریز" ناشر کتاب جدید نویسنده لهستانی گفته است این کتاب دوم ماه فوریه سال جدید میلادی در بازار کتاب آمریکا توزیع خواهد شد که توسط آنتونیا لوید-جونز به انگلیسی برگردانده شده است.

به گفته مسئولان انتشارات لهستانی این کتاب با عنوان "روح گمشده" با هدف کاهش استرس مردم سراسر جهان برای هر دو مخاطب کودک و بزرگسال نوشته شده است که در شرایط کنونی با مشکلاتی مثل ویروس کرونا روبرو هستند. ناشر این کتاب گفته است امیدواریم در سال جدید انتشار این کتاب بتواند تا حدی باعث آرامش مردم شود.

به گزارش ایبنا اولگا توکارچوک نویسنده لهستانی متولد ۱۹۶۲ است. این نویسنده ۵۷ ساله و فعال اجتماعی و روشن‌فکر به عنوان یکی از موفق‌ترین نویسندگان نسل خود شناخته می‌شود. وی سال ۲۰۱۸ برنده جایزه من بوکر بین‌المللی برای رمانی با عنوان "پروازها" شد و به عنوان اولین نویسنده لهستانی این جایزه را از آن خود کرد. وی در همین سال برنده جایزه نوبل ادبیات شد که به خاطر بحران داخلی آکادمی نوبل این جایزه را یک سال بعد دریافت کرد.

رمان "پروازها" در سال 2008 توانسته بود جایزه نایک مهمترین جایزه ادبی کشور لهستان را نیز کسب کند. کتاب جدید توکارچوک پر از تصاویر جذاب برای کودکان و بزرگسالان است که توسط "جوانا کونسجو" کشیده شده است. این کتاب در سال 2018 توانست جایزه "راگازی" بولونیا را دریافت کند.

نوبل ادبیات اولگا توکارچوک اولگا توگارچوک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین