کد خبر: 56409 A

بازگشت کن فالت با یک رمان غافل‌گیرکننده

بازگشت کن فالت با یک رمان غافل‌گیرکننده

کن فالت، نویسنده پرفروش بریتانیایی از انتشار یک رمان جدید تحت عنوان "هرگز" در ماه نوامبر سال جاری خبر داده است.

ایران آرت: کن فالت، نویسنده بریتانیایی رمان‌های پرفروش به نظر می‌رسد زمان خود را در دوران پاندمی از دست نداده و از انتشار یک رمان تریلر جدید تحت عنوان "هرگز" خبر داده که قرار است در تاریخ 9‌ام ماه نوامبر 2021 به طور همزمان در بریتانیا و امریکا و به فاصله اندکی در کشورهای دیگر توزیع شود.

کن فالت معمولا عادت دارد خوانندگان خود را شگفت‌زده کند. پان‌مک‌میلان ناشر این کتاب اعلام کرده که این رمان یک تریلر متفاوت، غافل‌گیرکننده و حتی فراتر از آن یک درام جذاب انسانی با طرح مسائل و پرسش‌های اساسی در سطح جهانی است؛ ژانری که نگارش آن از این نویسنده به سختی انتظار می‌رفت.

علی‌رغم این‌که کن فالت رمان‌نویس تاریخی است و بیشتر برای نگارش داستان‌‌ها و واقعیت‌های برگرفته از تاریخ که مهم‌ترین آن هم کتاب "ستون‌های زمین" است شناخته می‌شود؛ اما ماجرای این رمان جدید 816 صفحه‌ای در دنیای معاصر اتفاق می‌افتد و روایت‌گر داستانی در دنیای حاضر کنونی است.

به گفته خود نویسنده، ناشران بی‌صبرانه منتظر انتشار این کتاب بوده‌اند و به زودی هم خوانندگانش بدون‌شک متوجه این انتظار خواهند شد.

به گزارش ایبنا ناشر کتاب نیز درباره کتاب جدید فالت گفته "انتشار یک رمان جدید از سوی کن فالت همواره اتفاق مهمی برای دوست‌داران کتاب است؛ اما انتشار کتابی که مهارت‌های حماسی داستان‌گویی او را وارد مسیر جدید و متفاوتی کند واقعا جذاب و هیجان‌انگیز است. بی‌صبرانه منتظرم تا خوانندگان کاری را که فالت در سال‌های اخیر به آن مشغول بوده بخوانند. انتشار این رمان یک پیروزی است."

 از آخرین کتاب نویسنده بریتانیایی تحت عنوان "بعدالظهر و صبح" که از سوی همین انتشارات منتشر شده بود از ماه سپتامبر گذشته نزدیک به 58 هزار نسخه تاکنون به فروش رسیده است.

کن فالت، نویسنده پرفروش بریتانیایی در تاریخ 1949 میلادی در ولز جنوب غربی بریتانیا متولد شد. از او تاکنون بیش از 30 اثر داستانی و غیر داستانی منتشر شده که از مجموع آن‌ها بیش از 170 هزار نسخه در جهان به فروش رسیده و تقریبا همه آن‌ها به صدر فهرست رمان‌های پرفروش‌های بین‌المللی راه یافته‌اند.

 فالت ابتدا در دانشگاه لندن فلسفه خواند. بعد به عنوان خبرنگار مشغول به کار شد. پس از مدتی مطبوعات را ترک کرد و در سن 27 سالگی با انتشار رمان "سوراخ سوزن" پا به عرصه نویسندگی گذاشت و به نوشتن داستان‌های عمدتا پلیسی، جاسوسی، تاریخ و کارآگاهی روی آورد.

سه‌گانه "ستون‌های زمین"، "جهان بی‌پایان" و "ستون آتش" که به ترتیب در سال‌های 1989، 2007 و 2017 منتشر شدند و نیز رمان‌های "فرار عقاب‌ها"،"طلوع عشق"، "جزیره توفان" و "همزاد سوم" از جمله آثار مهم او هستند که به زبان فارسی هم ترجمه و منتشر شده‌اند.

 

نویسنده رمان نویس کن فالت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین