کد خبر: 56551 A

غزل‌های محسن چاوشی خواندنی شد/ ورود عشق هیولایی به بازار کتاب

غزل‌های محسن چاوشی خواندنی شد/ ورود عشق هیولایی به بازار کتاب

محسن چاوشی درباره مضمون اشعار این کتاب می‌گوید: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم "عشق" را بخوانید.

ایران آرت: اولین مجموعه شعر محسن چاوشی تحت عنوان "این عشق هیولایی" از روز گذشته وارد بازار کتاب شد. پیشتر اعلام شده بود که پیش فروش این کتاب با بیش از ۱۰ هزار تیراژ با استقبال فراوان مخاطبان این خواننده و آهنگساز مواجه شده است.

به گزارش ایران‌آرت، محسن چاوشی طی سال‌های فعالیت خود در زمینه موسیقی چندین ترانه سروده بود اما از ابتدای سال جاری در آثار موسیقایی‌اش از غزل‌های خود رونمایی کرد که حاصل این غزل‌ها را در قطعاتی نظیر "شرح الف"، "او"، "ضمیر خودسر" و "طاق ثریا" می‌شود شنید.

چاوشی در دنیای موسیقی، تجربه همکاری با شاعران و ترانه‌سرایان قدیمی و معاصر بسیاری را در مسیر هنری خود داشته است. وی در این راستا از اشعار مولوی، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام و شاعران معاصر مانند حسین صفا و فاضل نظری بهره برده است.

کتاب "عشق هیولایی" شامل ۳۱ شعر در قالب غزل است که در ۱۴۰ صفحه چاپ شده است. چاوشی درباره مضمون اشعار این کتاب می‌گوید: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم "عشق" را بخوانید.

در این مجموعه از محسن چاوشی می‌خوانید:

آن قدر بکوبم در تا باز تو بگشایی

بگشا و بخوان ما را ای مونس تنهایی

گر روی تو بنمایی گر لطف بفرمایی

دنیا همه قندانست از بس که تو حلوایی

photo_۲۰۲۱-۰۲-۱۷_۱۶-۵۸-۱۲

چاوشی سروده است:

سوخته از دوری‌ات، هیبت مستوری‌ات

باز نظر کن مرا با همه مغروری‌ات

قصه حیرانی‌ام سر در بازار شهر

کشته و حیرانم از عشق سیانوری‌ات
 

محسن چاوشی در حال حاضر آلبوم "واحدا" را با موسیقی و اشعار خود در دست تولید دارد که به زودی با تهیه‌کنندگی بابک حمیدیان و ایمان مهاجر منتشر خواهد شد. 

محسن چاوشی این عشق هیولایی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین