کد خبر: 56563 A

طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی/ایده جذاب آرادمان

طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی/ایده جذاب آرادمان

انتشارات آرادمان برای پنجمین سال متوالی طرحی جذاب و خیرخواهانه برای عید نوروز تدارک دیده است.

ایران آرت: پنجمین دوره طرح عیدی کتاب «عشق و آینه» به نفع کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی، امسال به نفایر آسایشگاهی در همدان برگزار می‌شود.

انتشارات آرادمان که از سال 1394 تاکنون پنج دوره از این طرح خیریه را با موفقیت برگزار کرده است اعلام کرد که طرح «عشق و آینه 6» را با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا برگزار می‌کند.

پیش‌تر، دوره‌های اول و دوم طرح عشق و آینه به نفع کودکان کم‌توان تهران، دور سوم به نفع کودکان کم‌توان منطقه‌های زلزله‌زده کرمانشاه و سرپل ذهاب، دور چهارم به نفع کودکان کم‌توان استان البرز و دور پنجم به نفع کودکان کم‌توان مناطق سیل‌زده برگزار شده بود.

علاقه‌مندان به مشارکت در دوره ششم این طرح خیریه فرهنگی، چنانچه از هشت عنوان از رمان‌های در نظر گرفته شده آرادمان، دست‌کم سه نسخه خریداری کنند، کتاب‌های خریداری شده را به‌عنوان عیدی، با پست سفارشی رایگان، به نشانی فرد مورد نظر خود می‌توانند بفرستند.

در این طرح که در فاصله دوم اسفند 1399 تا 15 فروردین سال 1400 برگزار می‌شود، این کتاب‌ها از حوزه ادبیات داستانی ایرانی عرضه شده‌اند:

1- هنوز هیچکس نیستم / مریم رازانی / 250صفحه / 20هزار تومان

2- عروسی مگی / مریم رازانی / 144صفحه / 15هزار تومان

3- حلقه‌های درهم / مهشید شریف / 188صفحه / 23هزار تومان

4- اسم من نیلی / مهشید شریف / 172صفحه / 23هزار تومان

5- بچه‌هایی از این جنس / مهشید شریف / 138صفحه / 13هزار تومان

6- تنهایی المیرا / فرزین فخر یاسری / 238صفحه / 28هزار تومان

7- با تو تا کجا / فرزین فخر یاسری / 202صفحه / 20هزار تومان

8 – تو برگشتی / راضیه حسینی / 162صفحه / 33هزار تومان

از آنجا که نویسندگان 6 عنوان از این هشت عنوان کتاب، نویسندگان همدانی هستند، عواید این دوره از طرح عشق و آینه، با مشارکت یک حامی فرهنگی، به خرید اقلام خوراکی و بهداشتی برای آسایشگاه کودکان کم‌توان جسمی و ذهنی در همدان اختصاص خواهد یافت.

علاقه‌مندان برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر، از طریق سایت اینترنتی www.aradman.ir یا اکانت‌های آرادمان در اینستاگرام و تلگرام @aradmanpub می‌توانند تماس برقرار کنند.

انتشارات آرادمان همدان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین