کد خبر: 57285 A

رونمایی از آثار هنری خالق "ارباب حلقه‌ها"/ عکس

رونمایی از آثار هنری خالق "ارباب حلقه‌ها"/ عکس

تصویرگری‌هایی که توسط جی آر آر تالکین خالق رمان "ارباب حلقه‌ها" در دوران نگارش این رمان خلق شده بود برای نخستین‌بار در نسخه جدید این رمان منتشر خواهد شد.

ایران آرت: مجموعه‌ای از نقاشی‌ها و تصویرگری‌هایی که توسط "تالکین" در زمان نوشتن "ارباب حلقه‌ها" خلق شده‌اند برای نخستین‌بار در این رمان منتشر خواهند شد.
 
گاردین اعلام کرد تصویرگری‌هایی که توسط "جی آر آر تالکین" خالق رمان "ارباب حلقه‌ها" در دوران نگارش این رمان خلق شده بود برای نخستین‌بار در نسخه جدید این رمان منتشر خواهد شد.
 
به نوشته ایسنا، "تالکین" همیشه نسبت به توانایی‌هایش به عنوان یک هنرمند فروتن بود؛ با این‌که تعدادی از تصویرگری‌های او در "هابیت" به نمایش گذاشته شد اما این نویسنده به دلیل نظرات یک منتقد که معتقد بود استعداد ادبی و قوه تخیل او در نقاشی‌هایش تجلی پیدا نکرده است به نحوی ناامید شده بود.

اما او همزمان که مشغول نوشتن سفر "فرودو" و "سم" بود تصویرهای کمکی برای تفریح خلق کرد. این نقاشی‌ها در قالب کتاب‌های مصور گردآوری شدند و در سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه‌هایی به نمایش گذاشته شدند.

حالا انتشارات "هارپر کالینز" حق چاپ این نقاشی‌ها را در نسخه جدید کتاب "ارباب حلقه‌ها" کسب کرده است تا آن‌ها را در کنار متن کتاب منتشر کند. این نسخه جدید که شامل ۳۰ طراحی "تالکین" است در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

 

ارباب حلقه ها جی آر آر تالکین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین