کد خبر: 57660 A

محمدعلی بهمنی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ تازه‌‍‌ترین خبر از وضعیت آقای شاعر

محمدعلی بهمنی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ تازه‌‍‌ترین خبر از وضعیت آقای شاعر

محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای شناخته شده کشورمان روز گذشته (سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه) عمل قلب باز انجام داده است.

ایران آرت: محمدعلی بهمنی، شاعر و ترانه‌سرای شناخته شده کشورمان روز گذشته (سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه) عمل قلب باز انجام داده و خوشبختانه حال وی خوب است.

غلامرضا طریقی، شاعر در گفت‌وگو با ایبنا اظهار کرد: محمدعلی بهمنی از مدتی پیش دچار تنگی نفس و مشکلات آریتمی قلبی شده بود؛ در ایام عید نیز این مشکل دوباره به سراغ او آمد و باتوجه به سابقه وی و بستری‌ شدنش، پیگیر این بود که چه باید بکند.

وی ادامه داد: پزشک او معتقد بود که دریچه قلبش دچار مشکل شده است؛ اما باتوجه به شرایط جسمی و شیوع کرونا قصد عمل نداشت و می‌خواست یک تصمیم مناسب بگیرد؛ سرانجام با پیگیری دوستان و پزشک معالج، وی به یک جراح خوب معرفی شد.

این شاعر با اشاره به نظر پزشک جراح گفت: پزشک جراح به وی گفت که در شرایط فعلی هیچ چاره‌ای جز عمل قلب باز ندارد و باید حتما دریچه قلب را عمل کند. با این حال با توجه به پیک کرونا بستری نشد؛ اما سرانجام دوشنبه صبح (23 فروردین‌ماه) بستری شد و فردای آن روز عمل کرد که این عمل تا ساعت 13 همان روز ادامه داشت.

محمدعلی بهمنی عمل قلب باز انجام داد/ حال وی خوب است

وی افزود: وی بعد از عمل در بخش آی‌سی‌یو بستری شد و غروب همان روز به هوش آمد؛ اما به دلیل عمل قلب باز مدتی باید در خواب مصنوعی می‌ماند تا اینکه امروز به هوش آمد و خوشبختانه پزشک وی از نتیجه عمل جراحی خیلی راضی است.

طریقی در پایان گفت: خوشبختانه حال استاد بهمنی در وضعیت خوبی است و فکر می‌کنم تا روز جمعه باید در آی‌سی‌یو باشد و بعد از آن به بخش منتقل خواهد شد؛ اما به دلیل وضعیت کرونایی فکر نمی‌کنم خیلی در بخش بماند و ان‌شالله خیلی زود به منزل خواهند رفت.

محمدعلی بهمنی، شاعر مطرح کشورمان در سال ۱۳۲۱ در بندرعباس متولد شده است. "باغ بلال"، "در بیوزنی"، "عامیانه‌ها"، "گیسو، کلاه، کفتر"، "گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود"، "شاعر شنیدنی است"، "عشق است"، "نیستان"، "این خانه واژه‌های نسوزی دارد"، "من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم" و "غزل زندگی کنیم" از مجموعه شعرهای منتشر شده این شاعر است.

ادبیات شعر شاعر محمدعلی بهمنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین