کد خبر: 59425 A

تقلب خانم سلبریتی برای پرفروش شدن کتابش

تقلب خانم سلبریتی برای پرفروش شدن کتابش

مگان مارکل در کتابش -که با عنوان نیمکت از سوی انتشارات رندوم هاوس منتشر شده است- داستان‌های کودکانه برای شاهزاده‌های انگلیسی نوشته است.

ایران آرت: مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی انگلیس از سوی رسانه‌های این کشور به چیزی عجیب متهم شده است؛ درحالی‌که گفته می‌شود کتابش یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های لیست نیویورک تایمز بوده است. رسانه‌ها نوشتند که مارکل تعداد زیادی از کتاب‌های خودش را خریده است.

مارکل در کتابش -که با عنوان نیمکت از سوی انتشارات رندوم هاوس منتشر شده است- داستان‌های کودکانه برای شاهزاده‌های انگلیسی نوشته است که گفته می‌شود از شعری الهام گرفته شده که مگان برای شاهزاده هری به مناسبت روز پدر و بعد از تولد اولین فرزندشان سروده است.

به گزارش ایبنا، این کتاب جدید -که از زاویه دید یک مادر روایت می‌شود- رابطه ویژه بین پدر و پسر را می‌کاود و نشان می‌دهد که این رابطه چگونه تکامل یافته و گسترش می‌یابد و اینکه عشق در خانواده‌ای مدرن چگونه ابراز می‌شود.

کریستین رابینسون، انیماتور برنده جوایز گوناگون، هنرمندی است که داستان و روایت مگان را به تصویر کشیده است. رسانه‌های انگلیسی به نقل از لیدی کالین کمپل نویسنده انگلیسی نوشتند که مارکل تعداد قابل توجهی از کتابهایش را خریداری کرده تا به لیست پرفروش‌ها راه پیدا کند.

کمپل تا کنون بیش از هفت کتاب درباره زندگی شخصی خانواده سلطنتی انگلیس نوشته است که از کتاب‌های جنجالی‌اش زندگی‌‌نامه پرنسس دایانا، عروس فوت‌شده خانواده سلطنتی بود.

 

نویسنده زن سلبریتی مگان مارکل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین