کد خبر: 60028 A

برگزاری دور اول جایزه‌ی ادبی بوته

برگزاری دور اول جایزه‌ی ادبی بوته

دبیر دو اول جایزه ادبی بنیاد هنری بوته از استقبال کم نظیر از این جایزه خبر داد.

ایران آرت: آرش مونگاری، دبیر دور اول جایزه ادبی «بنیاد هنری بوته» با اعلام اینکه تا به این لحظه استقبال کم نظیری از دور اول جایزه ادبی بوته بعمل آمده، عنوان داشت:

باتوجه به نزدیک شدن به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه و درخواست نویسندگان عزیز، مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار، این مهلت، به تصمیم شورای مرکزی بنیاد، تا پایان مرداد 1400 تمدید شد و این مهلت به هیچ ترتیب دیگری قابل تمدید نیست.

او همچنین با تأکیید بر اینکه بوته، نوبنیادی با پروژه ها و اهدافی تعریف شده و منظم است، بیان کرد:

این مرکز قصد دارد برای کیفیت و اعتلای هرچه بیشتر و بهتر هنر در ایران، و ایجاد گفتمانی کاربردی و البته سازنده بین ادبیات و هنرهای زیبا(فارغ از  بازی نام ها و شهرت ها، اسم ها و رسم ها و پس زدن چنین رویه هایی)، گامی نو و موثری در این عرصه برداشته، و در این میان، نقش تأثیرگذارتر و الهام بخش تری نسبت به سایر جریان های موجود در هنر، به ویژه ادبیات، ایفا کند.

مونگاری در ادامه گفت:

به همین سبب هم، این بنیاد در نظر دارد تا با برگزاری دور اول جایزه بوته در بخش ادبیات داستانی_داستان کوتاه_ بر بخشی از این اهداف و مشی های در نظر گرفته شده، جامه ی عمل پوشانده، و در پیشبردش از تمامی داستان نویس های فارسی زبان سراسر دنیا، برای شرکت و حضور در این رویداد بزرگ ادبی و هنری، دعوت به عمل آورد.

شیوه تقدیر، اعلام اسامی داوران و زمان اعلام آثار برگزیده، در فراخوان های بعدی به آگاهی شرکت کنندگان و علاقه مندان خواهد رسید.

 

جایزه ادبی آرش مونگاری بنیاد هنری بوته
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین